MANIROUGE termiczne naklejki na paznokcie

Witajcie! Zapewne wiele z Was kojarzy post, w którym pisałam o moim uczuleniu na lakiery hybrydowe. Dla przypomnienia ( klik ). Gdy zauważ...

Witajcie!

Zapewne wiele z Was kojarzy post, w którym pisałam o moim uczuleniu na lakiery hybrydowe. Dla przypomnienia (klik). Gdy zauważyłam nowość na rynku od Manirouge pomyślałam, że to coś idealnego dla mnie.

I tak w moje ręce wpadło pudełko wypchane po brzegi niezbędnymi akcesoriami do nowoczesnego zdobienia paznokci.


Taki zestaw możecie zakupić: TUTAJ

Dodatkowo na pierwsze zakupy macie 20 zł rabatu ;)

A co takiego kryje się w pudełeczku?


Najważniejsze- naklejki. Ja wybrałam kilka wzorów, które najbardziej mi się spodobały. Wybór nie jest prosty ponieważ gama wzorów i kolorów jest ogromna. Zresztą same sprawdźcie: klik



Cały zestaw zawiera:

∙ Oliwkę do paznokci
∙ Odtłuszczacz Manirouge
∙ Mini Heater Manirouge
∙ Gumowe kopytko
∙ Pilnik płytka 180/240
∙ Polerka 1200/4000
∙ Metalowe radełko
∙ Nożyczki do paznokci

∙ Folię do wygładzania Manirouge

Od producenta : 

 MANIROUGE to sztuka zdobienia paznokci naklejkami termicznymi, które dzięki unikalnej technologii i użyciu specjalnie przygotowanych do tego celu produktów pięknie wyglądają na paznokciach do 14 dni. W odróżnieniu od tradycyjnego manicure, sztuka nakładania i ściągania MANIROUGE jest bardzo prosta i szybka. Wystarczy tylko 20 minut i możesz cieszyć się własnym MANIROUGE. Duży wybór wzorów MANIROUGE pozwala na pełną indywidualizację piękna paznokci dłoni lub stóp w każdym momencie.

Moja opinia : 

Naklejki to faktycznie alternatywa dla hybrydy.  Trzymają się przyzwoicie długo- po tym jak opanowałam poprawne przyklejenie  moje wytrzymywały do ok. 10 dni. Choć 10 dzień to już trochę opłakany stan. Przy aplikacji, która jest banalnie prosta:

 
Należy pamiętać o odtłuszczeniu płytki paznokcia a także o bardzo dobrym zabezpieczeniu naklejki warstwą topu. Niestety mają one tendencję do dostawana się pod nie wody jeśli źle je nałożymy lub źle zabezpieczymy. 
Czas  nakładania jest porównywalny z lakierem hybrydowym i jak zawsze ważna jest kwestia wprawy. Mi po kilku nałożeniach zajmuje to ok. 30 minut. Małą wadą naklejek jest to, że niektóre lekko prześwitują a ja jestem zwolenniczką mocniejszego krycia. Jednak dla trwałości i wygody nakładania produktu jestem to w stanie znieść.

Ściąganie naklejek jest banalnie proste. Ja użyłam zmywacza i oliwki by usunąć zarówno nałożony top jak i naklejkę. I nakładam nowy wzór. 

Podsumowując u mnie ten wynalazek jak najbardziej się sprawdził. Co najważniejsze NIE UCZULA, jest trwały i prosty w wykonaniu a do tego mogę cieszyć się niebanalnymi wzorami na swoich paznokciach.

Co myślicie o tego typu produktach ? :)

Podobne posty

5 komentarze

  1. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałam ;) ja na razie zostaje przy hybrydzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na moich paznokciach na pewno nie wykazałyby się trwałością, zazwyczaj sprzątam, zmywam bez rękawiczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajjj, śliczne. Chyba się w końcu skuszę na takie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.