Zinalfat - UWAGA na ten krem!!!

Witajcie! Dziś rano spotkała mnie niemiła niespodzianka..  Mam troszkę podrażnioną skórę więc w poszukiwaniu ukojenia zajrzałam do ...

Witajcie!

Dziś rano spotkała mnie niemiła niespodzianka.. 

Mam troszkę podrażnioną skórę więc w poszukiwaniu ukojenia zajrzałam do mojego pudełeczka z próbkami w celu znalezienia ukojenia.

Po minucie znalazłam coś czego opis pasował do moich potrzeb.




Bez większych zastanowień otworzyłam próbkę i ku mojemu zdziwieniu  wycisnęłam z niej jakąś dość gęstą i lekko błękitną maź. 

Trochę przypominała maseczkę do twarzy więc natychmiast odwróciłam saszetkę by upewnić się, że to na pewno krem. Jak zapewnia producent :  Krem do twarzy kojąco regenerujący. 

Konsystencja : 

 Bardzo gęsta przypominająca maść. 

Nałożyłam na twarz i roztarłam.. pod opuszkami poczułam małe grudki, które widać na poniższym zdjęciu. 


Spojrzałam w lusterko czy krem się wchłonął. Na skórze pozostał niewielki film, który po 2 minutach się wchłonął. 

Pomyślałam, że wszystko ok i włączyłam sobie film.. po 15 minutach poczułam pieczenie więc poleciałam do łazienki by szybko to zmyć. Twarz miałam czerwoną. 

Od nałożenia tego BUBLA!!! minęły 3 godziny a ja nadal odczuwam pieczenie. Mimo tego, że zmyłam go dokładnie żelem do mycia twarzy i nałożyłam krem z NIVEA.

ODRADZAM WSZYSTKIM!!!  
A O MARCE ZINALFAT NIE CHCĘ NAWET SŁYSZEĆ!!


Stosowałyście może ich produkty  ?  
Czy tylko mnie to tak uczuliło ? 
______________________________________


P. S Tragedia nr 2.. nie mogę zasnąć w nocy od 3 dni zasypiam ok. 6 nad ranem! Dziś o 7.30 ... ;/
Macie jakieś magiczne sposoby na zasypianie ? ;>

Podobne posty

18 komentarze

  1. nie znam ani firmy,ani kremu...;/szkoda,że Cię uczulił..

    OdpowiedzUsuń
  2. mam chyba 2 próbki tego kremu..dziękuję za ostrzeżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam firmy, ale na pewno nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego nie używam żadnych kremów oprócz Nivea.
    A sposobów na zasypianie nie mam, bo wystarczy, że przyłożę głowę do poduszki i już śpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam dwie próbki tego kremu. Aż się boję, nie wiem czy go użyć w przyszłości. W sumie każdy ma inną skórę... Może warto zrobić test na ręce?
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też miała ten krem i dodałam jego recenzje na bloga. recenzja była bardzo słaba z tego co pamiętam to 1,5/5. szajs jednym słowem

    OdpowiedzUsuń
  7. a może to tylko pierwsza reakcja skóry na ten produkt? dzieje się tak np. z kwasami, więc ja bym go nie odrzucała zaraz

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale na pewno będę unikać szerokim łukiem :/

    OdpowiedzUsuń
  9. grudki to zasluga zinc - daj skład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład widać na 1 zdjęciu.
      I faktycznie bo jest tu i tlenek cynku i siarczek cynku.

      Usuń
    2. wydaje mi sie ze to nie jest cały skład a jedynie wybrane skladniki, ale z tego co jest to nie wiem co moglo uczulic, co do konsystencji to bym sie nie czepiała bo te skladniki ciezko sie rozpuszczają;)

      Usuń
  10. Powiem, że i ja mam problemy ze spaniem, jednak nie tak poważne jak Ty, bo usypiam gdzieś 2-3 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie chodzę spać ok. 1 więc jak zasypiam o 2 to raczej normalne dla mnie.

      Usuń
  11. Stosuje od ponad pół roku ten krem i nic nigdy mnie nie uczuliło, wręcz jestem zachwycona nim, gdyż mam problemu z trądzikiem i nie mogę się powstrzymać od wyciskania i drapania, a miejsca przez to podrażnione dzieki ZINALFAT lepiej i szybciej się goją, również blizny po wypryskach się mi zmniejszyły, a jestem alergikiem więc bardzo zdziwiła mnie Twoja opinia :) Może jesteś uczulona na jakiś składnik ?

    Zostawiam mail w razie pytań. marte3ka@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosuję ten krem od 3 lat i jestem bardzo zadowolona...

      Usuń
  12. Często mam problemy z zaśnięciem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupilam ten krem i stosuje codziennie i mi pomaga na efekty poprawy nie musiałam długo czekać. Może ty na któryś ze składników tego kremu jesteś uczulona. Ja stosuje 2 razy dziennie już tydzień czasu i nic mi się nie dzieje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers