Kolagen Norweski od BioMed-Pharma rozpoczynam kurację

Po 25 roku życia nasz organizm spowalnia produkcję kolagenu przez co skóra wymaga znacznie więcej uwagi i pielęgnacji. Ja stawiam na dbanie ...

Po 25 roku życia nasz organizm spowalnia produkcję kolagenu przez co skóra wymaga znacznie więcej uwagi i pielęgnacji. Ja stawiam na dbanie nie tylko od zewnątrz, ale także od wewnątrz. 
Z pomocą przyszła firma BioMed- Pharma Polska - producent suplementu Kolagen Norweski 


Moja kuracja będzie trwała 2 miesiące o czym będę Was informowała w postach na blogu. 
Pod lupę wezmę stan mojej skóry, włosów i paznokci a także stawów, z którymi miewam ostatnio problemy. Cena sugerowana : 89zł. Za tej jakości preparat nie uważam by była wygórowana. Preparat poza kolagenem II generacji zawiera także kwasy omega 3 oraz witaminę C niezbędną do naturalnej syntezy kolagenu. 

Kolagen Norweski został nagrodzony Diamentami Beauty portalu Trusted Cosmetics. 2017 :)
Zawarte w Kolagenie Norweskim składniki mają potwierdzony przez wielu klientów znaczący wpływ na jędrność skóry (potwierdzone badaniami JCD, volume 14, Issue 4 December 2015, Pages 291-301) i opóźnianie procesów jej starzenia oraz witalność włosów i paznokci. 

Mam nadzieję dołączyć do zadowolonych konsumentów, którzy poznali Kolagen Norweski. Za miesiąc publikuję post z pierwszymi osiągniętymi wynikami kuracji. 

 A tym czasem zapraszam Was na Facebook'a klik ;)

 

 

Podobne posty

1 komentarze

  1. miałam kiedyś kolagen innej marki, chętnie sięgam po suplementy aby się wzmocnić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.