ROZDANIE Z MARKĄ CONSTANCE CARROL - WYGRAJ WYBRANY ZESTAW KOSMETYKÓW DO MAKIJAŻU!

Witajcie! We wczorajszym poście klik obiecałam Wam niespodziankę oraz pokazałam jak wiele potrafią kosmetyki Constance Carroll. W komenta...

Witajcie!

We wczorajszym poście klik obiecałam Wam niespodziankę oraz pokazałam jak wiele potrafią kosmetyki Constance Carroll. W komentarzach wiele z Was pisało, że marki nie zna. PORA TO ZMIENIĆ! Od dziś na blogu rusza rozdanie, w którym wygrywają dwie osoby. Zwycięzcy zaś wybiorą kosmetyki w kolorach odpowiednich dla siebie, by móc stworzyć swój wymarzony makijaż. Nowościami, których do tej pory część z Was nie znała i mam nadzieję polubić tak bardzo jak ja! :) Konkurs organizowany jest zarówno dla obecnych jak i nowych Fanów marki Constance Carroll- Polska oraz obserwatorów bloga.


Zestaw 1.
- Fluid Matujący Long Lastong Matt Cover
- 100% Naturalny Mineralny Puder
- Korektor Touch Away
- Róż do policzków
- Cień do powiek Satin Touch

Zestaw 2
- Fluid Matujący Long Lastong Matt Cover
- Puder rozświetlający Lose Powder
- Prasowany puder bambusowy z jedwabiem
- Róż do policzków
- Cień do powiek Satin Touch
Regulamin konkursu : 
 
1. Konkurs organizowany jest dla publicznych obserwatorów bloga probkowo.blogspot.com oraz fanów Constance Carroll na Facebooku  facebook.com/constancecarrollcosmetics/

2. Organizatorami konkursu są : autorka bloga Chemiczka bardziej kosmetycznie (czyli ja) oraz marka Constance Carroll Cosmetics

3. Konkurs trwa od 15.09.2016 do 30.09.2015 (włącznie do godziny 23:59)
4. Uczestnik wybiera dowolny zestaw kosmetyków widocznych na grafice konkursowej (Nr 1 lub 2)
5. Zwycięzcy zostaną wybrani na drodze losowania

6. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone i opublikowane na Fecebooku Chemiczka bardziej kosmetycznie maksymalnie do 3 dni po zakończeniu konkursu

7. Wysyłka nagród możliwa jest tylko na terenie Polski i nastąpi maksymalnie do 7 dni roboczych od daty kontaktu mailowego ze zwycięzcą
8.Nagrody wysyła sponsor konkursu - Marka Constance Carroll Cosmetics
9. Zwycięzca wybiera odcienie produktów z wybranego zestawu zależnie od upodobań przekazując informację na maila lub w wiadomości prywatnej na FB

10. Na dane zwycięzcy czekam do 3 dni od daty zakończenia konkursu, w razie braku informacji zwycięzca zostaje ponownie wybrany

11. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
12. Biorąc udział w konkursie automatycznie akceptuje się regulamin i jego warunki.


Warunki wzięcia udziału:

1. Bycie publicznym obserwatorem bloga probkowo.blogspot.com

2. Bycie fanem Constance Carroll Cosmetics na FB
3. Polubienie mojej strony na FB  Chemiczka bardziej kosmetycznie
4. Dodanie w komentarzu uzupełnionego szablonu

5. Udostępnienie postu na FB  (warunek nie jest konieczny, ale będzie mile widziany)
6. Udostępnienie baneru konkursowego na blogu (warunek nie jest konieczny, ale będzie mile widziany)



Szablon zgłoszeniowy:
Wybieram zestaw nr : 
Obserwuję jako:
FB Constance Carroll lubię jako: 
FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako:
Udostępniłam post : TAK/NIE
e-mail:
POWODZENIA!!!

Podobne posty

59 komentarze

  1. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Beauty & Nails
    FB Constance Carroll lubię jako: Beauty & Nails,Dorota Szwarc
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako:Dorota Szwarc
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail:biouroda24@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Emilia Ciechańska
    FB Constance Carroll lubię jako: Emilka Ciechańska
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Emilka Ciechańska
    Udostępniłam post : NIE
    e-mail: emciechanska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Kawusia
    FB Constance Carroll lubię jako: Dorota Cichoń
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Dorota Cichoń
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail: czerpadorota@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Beauty B.
    FB Constance Carroll lubię jako: Beauty .
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako:Beauty .
    Udostępniłam post : TAK: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1781003138777903&id=1379109682300586
    e-mail:monika2003@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram zestaw nr :
    Obserwuję jako: AneczkaBlog
    FB Constance Carroll lubię jako: AneczkaBlog & Anna kot & Anna Kot (jako strona )
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: AneczkaBlog & Anna kot & Anna Kot (jako strona )
    Udostępniłam post : TAK https://plus.google.com/112897443635474642390/posts/h8H6enQ5FFR
    e-mail: Aneczkablog@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram zestaw nr: 2
    Obserwuję jako: Irena
    FB Constance Carroll lubię jako: Irena Sobota
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Irena Sobota
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail: irka277_04@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, mam już ten puder bambusowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Marlena S.
    FB Constance Carroll lubię jako: Marlena Sułgut
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Marlena Sułgut
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail: marlena.sulgut@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rozdanie, powodzenia wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybieram zestaw nr 1
    Obserwuje jako Maja Siemborska
    Fb Constance Carroll lubie jako Siemborska Maja
    Fb Chemiczka bardziej kosmetycznie lubie jako Siemborska Maja
    Udostepnilam post: jak najbardziej!!
    Email: nooooooothing@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Sylwia Surowska
    FB Constance Carroll lubię jako: Sylwia Surowska
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Sylwia Surowska
    Udostępniłam post :tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1757465491162122&id=100006960647020
    e-mail: mmozaika1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow sporo tych warunków;p Bardzo fajne nagrody. Fajnie, że poszerzasz nasze firmowe horyzonty ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rozdanie! Na bloga będę zaglądać i obserwować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia wszystkim! Mam te kosmetyki więc nie będę zabierać szansy na wygranie ich innym, :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako:Jasmine Vise
    FB Constance Carroll lubię jako: Bernadetta Bomba
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako:Bernadetta Bomba
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: testowania czar
    FB Constance Carroll lubię jako: Agnieszka Graboś
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Agnieszka Graboś
    Udostępniłam post : TAK https://www.facebook.com/agnieszka.grabos.73/posts/514744855391590
    e-mail: testowaniaczar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Klaudia Piwek
    FB Constance Carroll lubię jako: Klaudia Piwek
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Klaudia Piwek
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail: klaudia.piwek1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Sylwia Jamrozik
    FB Constance Carroll lubię jako: Sylwia Jamrozik
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Sylwia Jamrozik
    Udostępniłam post : TAK https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1225440654173126?pnref=story
    e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Wioletta Mrozek
    FB Constance Carroll lubię jako: Wioletta Mrozek
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Wioletta Mrozek
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail: wiolettamrozek1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  21. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Maja Kujawa
    FB Constance Carroll lubię jako: Maja Kujawa
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Maja Kujawa
    Udostępniłam post : NIE
    e-mail: Kujawa.maja94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia:) nie biorę udziału bo mazideł mam po sufit:D ale chętnie zaobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Wiktoria Wierzbicka
    FB Constance Carroll lubię jako: Wiktoria Wierzbicka
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Wiktoria Wierzbicka
    Udostępniłam post : NIE
    e-mail: wiktoriaw2003@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Wiktoria Wierzbicka
    FB Constance Carroll lubię jako: Wiktoria Wierzbicka
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Wiktoria Wierzbicka
    Udostępniłam post : NIE
    e-mail: wiktoria.wierzbicka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Małgorzata Korniluk
    FB Constance Carroll lubię jako: Małgorzata Korniluk
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako:Małgorzata Korniluk
    Udostępniłam post : TAK https://www.facebook.com/malgorzatakornil/posts/1084494005004702?pnref=story
    e-mail: malgorzatakornil@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: nr147
    FB Constance Carroll lubię jako: N atalia Rzepka
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Natalia Rzepka
    Udostępniłam post : NIE
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Malgorzata Smo
    FB Constance Carroll lubię jako: Malgorzata Smo
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Malgorzata Smo
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail: malgosia.smola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Irena
    FB Constance Carroll lubię jako: Irena ES
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Irena ES
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail: irka277_04@o2.pl
    Wysyłam jeszcze raz ponieważ w pierwszym sie pomyliłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Używałam pudru CC barrdzo dawno temu. To był mój pierwszy puder.
    Potem Vipera, a teraz KOBO

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybieram zestaw nr: 2
    Obserwuję jako: Elwira Szymańska
    FB Constance Caroll lubię jako: Elwira Szymańska
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Elwira Szymańska
    Udostępniłam post: TAK
    e-mail: elwira_szymanska.1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Anna Hh
    FB Constance Carroll lubię jako: Malinowy Skarbiec
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Malinowy Skarbiec
    Udostępniłam baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybieram zestaw nr: 2
    Obserwuję jako: Iwona Soja
    FB Constance Caroll lubię jako: Iwona Soja
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Iwona Soja
    Udostępniłam post: TAK
    e-mail: sojaiwona@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Katarzyns
    FB Constance Carroll lubię jako: Katarzyna Wawerska
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Katarzyna Wawerska
    Udostępniłam post : NIE
    e-mail: katarzyna_mgw@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  34. Wybieram zestaw nr : 1 :)
    Obserwuję jako: Monika Bajzel
    FB Constance Carroll lubię jako: Marta B. Bargieł
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Marta B. Bargieł
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail: mirramele@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

  35. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Paula Ba.
    FB Constance Carroll lubię jako: Paula Baran
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Paula Baran
    Udostępniłam post : dodałam baner na blogu niebopauli.blogspot.com (pasek boczny)
    e-mail: Novabella92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Ewelina Daniel
    FB Constance Carroll lubię jako: Chana Juda
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Chana Juda
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail: e.d.orzechowscy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: psychodelax3
    FB Constance Carroll lubię jako: Anita Sadło
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Anita Sadło
    Udostępniłam post : TAK banner na dole strony www.psychodelax3.blogspot.com
    e-mail: anitasadlo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: ma ra
    FB Constance Carroll lubię jako: Marta N.
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Marta N.
    Udostępniłam post : TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=314611628890678&id=100010255306477
    e-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Panna Migotka
    FB Constance Carroll lubię jako: Adrianna Kocjan
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Adrianna Kocjan
    Udostępniłam post : TAK
    e-mail: dusia288@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Wiktoria Lipa (wiktoria978lipa@gmail.com)
    FB Constance Carroll lubię jako: Wiktoria Lipa
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Wiktoria Lipa
    Udostępniłam post : TAK tutaj można sprawdzić : https://www.facebook.com/constancecarrollpolska/photos/a.187136178287557.1073741828.187134611621047/335288603472313/?type=3&theater
    e-mail: wiktoria978lipa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Adriana Sura
    FB Constance Carroll lubię jako: Adriana Sura
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Adriana Sura
    Udostępniłam post : NIE
    e-mail: radekqwerty1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Ayuna Chan
    FB Constance Carroll lubię jako: Klaudia Lisowska
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Klaudia Lisowska
    Udostępniłam post : dodałam baner na bloga ayuna-chan.blogspot.com
    mail: neko_chan@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Kinia Ragazza
    FB Constance Carroll lubię jako: Ragazza Mi
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Ragazza Mi
    Udostępniłam post : TAK
    na fb - https://web.facebook.com/permalink.php?story_fbid=302853853425252&id=100011019187989&pnref=story
    i na blogu - http://ragazza99.blogspot.com/
    e-mail: ragazzablog99

    OdpowiedzUsuń
  45. Wybieram zestaw nr : 2
    Obserwuję jako: Agnieszka R. (agusek95@gmail.com)
    FB Constance Carroll lubię jako: Agnieszka Rył
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Agnieszka Rył
    Udostępniłam post : TAK, przez fb
    e-mail: agusek95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. zestaw 2
    obs-Magdlena B
    fb-agdalena Bła
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Klaudia M
    FB Constance Carroll lubię jako:Klaudia Klaudia
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Klaudia Klaudia
    Udostępniłam post : TAK https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/887712911373667
    e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako:Truskawkowy Świat
    FB Constance Carroll lubię jako: Truskawkowy Świat Blog
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako:Truskawkowy Świat Blog
    Udostępniłam post : tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1275735882477227&id=1113900061994144
    e-mail:panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wybieram zestaw nr : 1
    Obserwuję jako: Ola S.
    FB Constance Carroll lubię jako: Ola Szum
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Ola Szum
    Udostępniłam post : TAK https://www.facebook.com/zielonypokoik/posts/644297272393966, http://zielony-pokoik.blogspot.com/
    e-mail: ol4@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Wybieram zestaw nr: 1
    Obserwuję jako: Lyanna
    FB Constance Carroll lubię jako: Lyanna
    (Odnośnik do fanpage jest zły w liście warunków do wzięcia udziału. Dwa razy przenosi do "Chemiczka bardziej kosmetycznie". Polubiłam - https://www.facebook.com/constancecarrollpolska/)
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Lyanna
    Udostępniłam post: Nie
    e-mail: ryska91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Wybieram zestaw nr: 1
    Obserwuję jako: dorota wysocka
    FB Constance Carroll lubię jako: Dorota Wysocka
    FB Chemiczka bardziej kosmetycznie lubię jako: Dorota Wysocka
    Udostępniłam post: NIE
    e-mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.