LillaMai Peeling algowy do ciała / mia kosmetyki naturalne

Witajcie!  Uwielbiam taki ciepły wrzesień! Pogoda Nas rozpieszcza i mam nadzieję, że tak pięknie będzie jeszcze długo. Niestety swoją nied...

Witajcie! 

Uwielbiam taki ciepły wrzesień! Pogoda Nas rozpieszcza i mam nadzieję, że tak pięknie będzie jeszcze długo. Niestety swoją niedzielę spędziłam w pracy. Liczę, ze Wasze były znacznie bardziej ciekawe. Zazdroszczę tym, którzy dziś odpoczywali na działkach. 

Na dziś zaplanowałam dla Was post z Peelingiem algowym od LillaMai


Warto zacząć od tego, że jest to produkt naturalny a więc taki, który dość szybko przykuł moją uwagę. Produkt w sklepie MIA Kosmetyki Naturalne kosztuje ok. 50zł / 120ml . 

Zamknięty jest w szklanym słoiczku z nakrętką, przez co jego używanie (przynajmniej moim okiem) jest bardziej przyjemne. Zazwyczaj spotykamy się, z opakowaniami plastikowymi, które trudniej się przetwarza. Te są znacznie bardziej bezpieczne dla środowiska.


Informacje o produkcie:
Peeling algowy jest przeznaczony do całego ciała. Złuszcza, odżywia i regeneruje naskórek, dzięki czemu wygładza i uelastycznia skórę. Zmielony koralowiec zawiera takie pierwiastki jak wapń, magnez, żelazo, potas i cynk. Minerały te przywracają skórze witalność, działają oczyszczająco i odżywczo na ciało. Korzystnie wpływają na jędrność skóry redukując tłuszcz i cellulit w tkance podskórnej. Masło Karite zawiera witaminy A, E i F. Zimnotłoczony olej z pestek winogron dzięki zawartości kwasu linolowego wpływa korzystnie na metabolizm skóry. Olejek cedru atlantyckiego działa skutecznie w zwalczaniu cellulitu, olejek eukaliptusowy działa antyseptycznie, olejek mandarynkowy nadaje niepowtarzalny zapach.
Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Grape Seed Oil (Vitis Vinifera), Theobroma Cacao Seed Butter, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Sodium Stearoyl Lactylate, Glycerin, Guar Gum, Lithothamnium Calcarum, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Glycerine, Sorbic Acid, Eucalyptus globulus Leaf Oil, Citrus Nobilis Peel Oil, Cedrus Atlantica Oil, Limonene, Methyl anthranilate, Geraniol, Citral, Citronellal.


Skład w 100%  naturalny zdecydowanie cieszy. Jeszcze masełko Shea na drugim miejscu :) Wiele składników aktywnych sprawia, że po ok. 2 tygodniach użytkowania tego produktu mogę wystawić recenzję. Moja skóra po używaniu peelingu 3 razy w tygodniu stała się znacznie bardziej wygładzona i odżywiona. Po wytarciu się ręcznikiem czułam na niej przyjemny, lekko wyczuwalny film. Zakładam, że to masełko nie spłukiwało się do końca i przyjemnie nawilżało skórę. Dzięki temu, gdy po powrocie wracałam do domu naprawdę padnięta mogłam zapomnieć o wcieraniu balsamu. Peelingu używałam na całe ciało a czasem także na twarz. Sprawdził się świetnie! Nie podrażnił i nie uczulił. Zrobił dokładnie to co chciałam.


Jego konsystencja jest przyjemnie kremowa z wyczuwalnymi ziarnami peelingującymi. Nie są one bardzo ostre jednak jak potrzemy mocniej skórę to czuć, że drze :) Dokładnie tak jak lubię! Skóra po użyciu stała się wygładzona i wyczuwalnie nawilżona. Dodatkowo jest to produkt naturalny więc żaden ze składników nam nie szkodzi. Skupiamy się tylko na pielęgnacji. 


Cieszę się, że nareszcie w mojej łazience zagościł produkt tego typu i natychmiast stał się alternatywą dla tych zwykłych drogeryjnych peelingów.  
Jedynym minusem jaki widzę w tym produkcie (choć dla mnie mało ważnym) jest zapach. Kojarzy mi się z tykimi typowo korundowymi peelingami. Mnie dość ciężko było go określić więc zapytałam się mojego faceta. Stwierdził, że pachnie jak...beton :D
Nie wiem dlaczego zawsze wychodzimy z założenia, że peeling ma za zadanie zadrzeć martwy naskórek. Peeling to kosmetyk więc jego zadanie to także natychmiastowa pielęgnacja podrażnionej peelingiem skóry. Ten produkt to zapewnia. Myślę, że warto w niego zainwestować. Nie jest jakiś super tani, ale kupuję produkty naturalne i przywykłam już, że w taką jakość warto zainwestować.
Na FanPage klik  znalazłam taką oto informację. Może komuś się przyda :

Jak dla mnie promocja całkiem ciekawa. FB lubię by nie uciekały mi takie promocje. Was też zachęcam :) Zobaczcie też asortyment sklepu : klik cuda tam mają ! ;)

Czy Wy także robicie się bardziej EKO ? :)

Podobne posty

1 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.