Kobiety z zasadami - ProVag czyli jak czuć się bezpiecznie na wakacjach

Witajcie! W prawdzie sezon wakacyjny dobiega końca, ale o zdrowiu intymnym należy pamiętać każdego dnia. Ułatwia nam to firma Biomed i ...

Witajcie!

W prawdzie sezon wakacyjny dobiega końca, ale o zdrowiu intymnym należy pamiętać każdego dnia. Ułatwia nam to firma Biomed i ich produkty ProVag do zapobiegania i leczenia infekcji intymnych oraz dbania o higienę. Naturalne jest, ze każda z nas dba o swoje zdrowie jak tylko może przez prawidłową higienę oraz unikanie wyziębienia ciała. Dziś powiem, Wam jak o zdrowie intymne można dbać od wewnątrz. Oraz co od lat zabieram ze sobą na wakacje. 

W swojej przesyłce znalazłam kapsułki ProVag 10 szt. 


Wydaje mi się, że każda z Nas, kobiet powinna mieć takie pudełeczko na czarną godzinę w lodówce. Często chodzę na basen czy saunę a tam nie trudno o jakieś zakażenia. Więc czuję się bezpieczniej, gdy wiem, że w razie problemu będę mogła sobie pomóc. Na szczęście do tej pory taka sutuacja mnie nie spotkała.. może dlatego, że wolę zapobiegać niż leczyć. 

ProVag jest innowacyjnym probiotykiem

Kompozycja szczepów bakterii probiotycznych w nim zawartych została ustalona na podstawie badań naukowców z Katedry Mikrobiologii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jego innowacyjność jest nie tylko konsekwencją tego, że podany doustnie wywiera korzystny wpływ na biocenozę pochwy, ale również tego, że skład produktu w odróżnieniu od pozostałych produktów dostępnych na rynku polskim został opracowany tak aby najbardziej odpowiadał populacji kobiet w Polsce. ProVag jest produkowany w postaci kapsułek doustnych. 
W opakowaniu znajduje się 10 lub 20 kapsułek.

Probiotyk dostosowany do mikroflory Polek

W przypadku bakterii probiotycznych pochodzenie szczepów ma istotne znaczenie, ze względu na fakt, że ilość i proporcje bakterii w naturalny sposób występujących w organizmie człowieka różnią się w zależności od miejsca zamieszkania. Inny skład ma biocenoza pochwy kobiety zamieszkującej Afrykę czy Północną Amerykę, a jeszcze inny jest skład tej biocenozy u kobiet w Europie.

Niedługo wyjeżdżam na wakacje i wiem, że bez tych produktów mogłabym narazić się na niebezpieczeństwo ze strony bakterii lub grzybów. Dlatego przez dwa tygodnie urlopu codziennie rano i wieczorem chcę czuć się bezpiecznie. Jakieś 2 dni temu udałam się do apteki i tak wygląda moja ochrona intymna na nadchodzące wakacje : 


 Wiem, że z tymi produktami nic złego mnie nie spotka i nie przywiozę ze sobą niechcianych gości z wakacji. A dzięki 'spokojnej głowie' będę w pełni mogła cieszyć się wakacjami :)

Znacie te produkty ? 

Podobne posty

9 komentarze

  1. Dużo dobrego słyszałam o Provag ale jeszcze nie spotkałam go nigdzie :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam styczności z produktami tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze produktów tej marki. Ale sporo dobrego słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ale zawsze tego typu produkty kojarzyłam że nie są jak zwykłe tabletki tylko takie jak globulki. O samym produkcie słyszałam już ale niewiele dopiero po twoim poście wiem nieco więcej :) myślę że na wakacje bardzo przydatne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Provag miał wcześniej w ogercie coś podobnego do globulek. Kapsułka taka sama tylko środek dopochwowy.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.