Krem ujędrniający piersi mio Boob Tube + - recenzja

Witajcie kochani! Jak wiecie współpracuję z firmą Plazanet   W ramach tej współpracy testowałam :   Revitalash fineline pri...

Witajcie kochani!

Jak wiecie współpracuję z firmą Plazanet 


W ramach tej współpracy testowałam :


Oraz 


Dziś przyszedł czas na recenzję Boob Tube + - krem na piękne i jędrne piersi

 Cena : 165zł / 100ml

 Produkt zakupicie : TUTAJ

Od producenta :  

Siła i zdrowie Twojej skóry decydują o tym czy Twoje piersi będą zwisać czy też radośnie patrzeć do nieba.
Boob Tube+ wygładza, rozjaśnia i wzmacnia delikatną skórę szyi i dekoltu, aby Twoje piersi zachowały jędrność, sprężystość i piękno.

Jak działa:
• utrzymuje gładkość cienkiej, delikatnej skóry
• już po kilku dniach używania nadaje skórze zdrowy, świetlisty wygląd
• aktywne składniki rozjaśniające odejmą skórze lat spędzonych na słońcu

 Dozowanie i opakowanie : 


Solidna plastikowa buteleczka z pompką, która ułatwia aplikację. Uwielbiam tego typu opakowania ponieważ znacznie ułatwiają życie. Nic nie trzeba wylewać, zakręcać i zużywamy produkt do końca. 

Moja opinia : 

Kremu używałam raz dziennie wieczorem zaraz po prysznicu od ok.3 tygodni. Jak już napisałam aplikacja jest bardzo prosta - nakładałam niewielką ilość produktu na piersi i dekolt. Mój rozmiar to coś między B ( czyt. B-yć może urosną :D ) a C ( C-ałakiem niezłe ) . Już po dwóch tygodniach zauważyłam, że zaczyna się z nimi dziać coś pozytywnego - skóra stała się bardziej napięta i wygładzona zaś same piersi bardziej jędrne. Po trzech tygodniach stwierdzam znaczną różnicę - piersi uniosły się lekko w górę ( nie jest to jakiś ogromny efekt, ale zauważalny ), stały się bardziej jędrne czasem mam wrażenie jakbym jakiś sylikon tam wstrzyknęła więc ogromny plus. Skóra jest wygładzona i napięta. Co dodatkowo zauważyłam i ogromnie żałuję, że nie zrobiłam zdjęć porównawczych to.. ja wiecie w tym roku sporo czasu spędziłam na ostrym słońcu smażąc się w Afryce ;) poza piękną opalenizną zyskałam także kreski na dekolcie wyglądające jak zmarszczki. Co się stało po użyciu tego kremu : ZNIKNĘŁY ! 

Zdjęcie, które udało mi się znaleźć z wakacji.. te " zmarszczki " są widoczne, ale to jeszcze nie to co miałam na dekolcie po tym gdy zaczerwienienie minęło.. 


Widoczne po dobrym wytężeniu oka. Niestety kadrowanie nie sprzyja jakości zdjęcia. 

A tak jest dziś po użyciu Boob Tube +

( Zdjęcie bez jakiegokolwiek retuszu. Zaczerwienienia od szalika, który obecnie noszę z powodu choroby. )

Dekolt jest naprawdę gładki. I żałuję, że nie zrobiłam wcześniej zdjęcia bo pewnie sama byłabym w szoku. Wierzcie mi, że zwykłe balsamy ujędrniające mi nie pomogły. Biustem świecić tu nie będę i nawet nie zamierzam :D Ale same możecie sobie wyobrazić jakie są zmiany ;))

Z czystym sumieniem POLECAM każdej dziewczynie, która chce mieć jędrniejsze piersi.
 Bo to symbol naszej kobiecości ! :) Więc niech będą piękne !

Ja nie mam produktowi nic do zarzucenia. wygodna aplikacja, dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustych śladów, jest bardzo wydajny - mi "dwie kuleczki groszku" wystarczały na jedną aplikację. I robi coś niesamowitego z naszym dekoltem i biustem!

Produktów mio używają także
Zdjęcia pochodzą ze strony : https://www.facebook.com/MioSkincarePolska?fref=ts



Ja tam się Paniom nie dziwię ;)

Firmie Plazanet dziękuję za przemiły kontakt i możliwość testowania produktów.

Kto ma ochotę zafundować swoim piersiom taką przemianę ? :))

Podobne posty

14 komentarze

  1. Ja czaję się na produkt tego typu od Tołpy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy u mnie sprawdziłby się ten produkt... Kuszący jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz używam kremu do pięrsi Norel , zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze drogi - ale jak widać u Ciebie co nieco zdziałał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi... ale wydaje się być niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Testowałam na sobie i także jest ogromna poprawa jędrności:) rewelacyjnie się u Ciebie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze :d szkoda, że taka cena :D może kiedyś w ramach prezentu sobie sprawię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.