Venita - balsam koloryzujący do włosów i testowanie z urodaizdrowie.pl

Witajcie kochani! Jak wiecie w lutym portal http://urodaizdrowie.pl/ zorganizował wielkie testowanie kosmetyków dla blogerek.  Ja ...

Witajcie kochani!

Jak wiecie w lutym portal http://urodaizdrowie.pl/ zorganizował wielkie testowanie kosmetyków dla blogerek. 

Ja otrzymałam produkty od firmy VENITA


I są to : 

- Odżywka do włosów
- Szampon do włosów w odcieniach brązu 
- Ziołowy balsam koloryzujący z ekstraktem z henny

W sumie miałam otrzymać tylko balsam koloryzujący, ale ktoś z firmy był tak miły, że wrzucił do pudełeczka jeszcze dwa produkty :)

Z racji, że mam długie włosy balsam dałam mamie - dla mnie byłoby go zdecydowanie za mało abym mogła dokładnie pokryć całe włosy.

Ziołowy balsam koloryzujący : 

Od producenta :

Balsam koloryzujący o kremowej konsystencji został wzbogacony ekstraktem z henny, znanej ze swoich właściwości odżywczych. Wyjątkowe połączenie aktywnych składników barwiących i pielęgnacyjnych nadaje włosom bogate, głębokie kolory i jedwabisty polysk. Balsam ten nie zawiera amoniaku i utleniaczy. Nie rozjaśnia włosów, pozwala jedynie przyciemnić lub rozświetlić ich naturalny kolor. Jest to kolor zmywalny (tak informuje producent na swojej stronie). Bogata gama kolorów: blondy, rudości, czerwienie, brązy, fiolety i czernie. W sumie 18 odcieni. 

Cena : ok. 7 zł / 75ml  

Niestety mama wykonała zabieg farbowania w tygodniu - czyli mnie nie było w domu i nie wpadło jej do głowy, że mogę potrzebować zdjęć albo chociaż kartonika, na którym jest skład - wszystko wyrzuciła. ( Tak, mamo - Kocham Cię! ;) ) 

Ale przynajmniej zobaczyłam efekty na jej włosach :)

Balsam dobrze pokrył i pofarbował całe włosy. Łatwo się nakłada ponieważ zawiera tylko jedną tubkę, którą możemy bezpośrednio wycisnąć na mokre, rozczesane włosy. I tu plus bo nie znoszę babrać się w tych pojemniczkach z tubkami, saszetkami, proszkami i nie wiem jeszcze czym.. Balsam zawiera naturalne ekstrakty i hennę. Nie zawiera amoniaku - i tu prawda bo nie czuć go. Nie wiem czy wiecie, ale amoniak jest lotny - i nawet niewielka jego ilość w farbie niby bezamoniakalnej jest świetnie wyczuwalna przez nos. 
Co do trwałości to trochę można się przyczepić ponieważ kolor schodzi trochę za szybko.. ale nie po dwóch czy trzech myciach. Nie, nie .. zmywa się szybciej niż inne farby, ale skandalu jeszcze z tym nie ma. Włosy po koloryzacji są pełne koloru i wyglądają na zdrowe i odżywione. 

Balsam i szampon do włosów: 

Tych produktów używa także mama. 

Informacje od producenta : 

 


Ich konsystencje : 


Szampon - kolor brązowy jest dość lejący, dobrze się pieni. Odżywka jest za to gęsta, po nałożeniu nie spływa z włosów.

 Opinia : 

Produkty zdecydowanie dbają o włosy ciemne. Dodają im blasku i są świetnym dopełnieniem po koloryzacji. Szampon dobrze myje włosy i dodaje im blasku. Odżywka zaś nawilża je i regeneruje przez co stają się miękkie. Mama bardzo polubiła ten zestaw :)

Używałyście takiej koloryzacji ?

Podobne posty

3 komentarze

  1. Ja od jakiegoś czasu w ogóle nie farbuję włosów więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jeszcze nie używałam takich produktów i nie wiem czy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.