Organiczna Energetyzująca Pianka Myjąca Do Twarzy od Love Me Green - recenzja

Witajcie ! Przyszedł czas na recenzję kolejnego kosmetyku od Love Me Green Jest nim Organiczna Energetyzująca Pianka Myjąca Do Twar...

Witajcie !

Przyszedł czas na recenzję kolejnego kosmetyku od Love Me Green

Jest nim Organiczna Energetyzująca Pianka Myjąca Do Twarzy.


Cena : 39,90/ 100ml

Więcej o niej znajdziecie tutaj : < klik >

Od producenta : 

Organiczna pianka nie tylko myje, ale też zapobiega wysuszeniu skóry i nie zaburza naturalnego pH. Produkt jest hipoalergiczny, dzięki czemu może być stosowany nawet przez osoby o bardzo wrażliwej skórze. Posiada specjalnie opracowane opakowanie spieniające, umozliwiające łatwe rozprowadzenie produktu na skórze.
Zmiękczona i oczyszczona skóra odzyskuje cały swój naturalny blask.

Skład : 

 ( kliknij w zdjęcie by powiększyć )

Konsystencja : 


Typowa dla pianki do mycia twarzy.  Nie rozlewa się i bardzo fajnie się ją dozuje.

ZAPACH
 Dla mnie to chyba jedna z najlepszych cech tych kosmetyków!  Albo jedna ze wszystkich innych genialnych cech!

Tak opisuje go producent:

Zapach kwiatów frangipani jest egzotyczny, kwiatowy. Można się w nim doszukać wielu różnorodnych nut zapachowych: począwszy od owocowej, trochę jakby kremowej brzoskwini, poprzez wiosenny jaśmin, na zmysłowej tuberozie skończywszy.

A tak opiszę go ja : 

W pierwszej chwili gdy go poczułam moje ślinianki się skurczyły... wyczułam zapach cytryny, następnie słodkiej pomarańczy i nutę słodyczy.  Czyli jak pozostałe kosmetyki ten pachnie również świetnie!

Producent czuje w nim kwiatki a ja cytrusy :D

Moja opinia : 

Dla mnie 98% naturalny produkt do mycia twarzy za 39,90zł to bardzo dobry produkt!
Pianki używam 2 razy dziennie. Nie wysusza skóry a wręcz przeciwnie -woda różana zawarta w niej nawilża moją skórę i wygładza. Co ważne - produkt nie podrażnia oczu! Dla mnie to bardzo ważne a jest chyba jedynym kosmetykiem, który po dostaniu się do oka 
( niezamierzonym ) nie spowodował pieczenia w moich oczach, które są bardzo wrażliwe. Pianka jest bardzo delikatna nie podrażnia ani nie uczula skóry. 
Dla mnie idealna do codziennego użytku i z pewnością ją zakupię ponownie!


I gdy zastanawiałam się czy produkt jest opłacalny to stwierdziłam, że jest. Pianka jest wydajna - wystarczy jedno naciśnięcie pompki by umyć dokładanie całą twarz. I gdy mam wybierać między nią a chemicznym drogeryjnym żelem za 15 zł to zdecydowanie wolę coś, co zadba o moją skórę w 100%!

POLECAM!

Firmie dziękuję za tak owocną współpracę i zaufanie. 

Jesteście za taką pianką do mycia twarzy czy jednak wolicie coś tańszego, ale nie naturalnego ? 
_______________________
Zapraszam na moje rozdanie z LOVE ME GREEN!!


Podobne posty

12 komentarze

  1. Kusząco wygląda ;) Z chęcią ją kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam z clean & clear ,ale zazdroszczę Ci tej z LMG

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze przyjemnosci testowania zadnego kosmetyku firmy Love Me Green i zazdroszcze CI :) Musze wreszcie sie zaopatrzyc!!

    OdpowiedzUsuń
  4. może kiedyś się skuszę :D produkty LMG są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przetestowałabym taką piankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa :) uwielbiam ich kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zaciekawił mnie ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie testuję piankę do mycia z wyciągiem z wiesiołka i arcydzięgla i jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pianki, więc tym bardziej muszę wypróbować tą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa ta pianka ale ja zostaję przy Ziaja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.