Moje wygrane w konkursach PART 2 + WYNIKI ROZDANIA Z SHINYBOX

Witajcie !! Równo tydzień temu chwaliłam się Wam moimi wygranymi w konkursach.  Dziś wróciłam do domu i czekały na mnie 2 nagrody :...

Witajcie !!

Równo tydzień temu chwaliłam się Wam moimi wygranymi w konkursach. 

Dziś wróciłam do domu i czekały na mnie 2 nagrody :)))

Pierwsza to wygrana w konkursie ShinyBox 
" Bo miłość jest We mnie " 

Otrzymałam czerwcowe pudełeczko .


Opis zawartości : 

( kliknij w zdjęcie by powiększyć)
 
W związku z tym konkursem zorganizowałam rozdanie - każdy kto polubił zdjęcie konkursowe mógł się do niego zgłosić. 

 Do zwyciężczyni wysyłam : 


A zwyciężczynią jest  : 

KASIA KSZYP 

Kasia udostępniła zdjęcie aż 3 razy i jako jedna z nielicznych zrozumiała : " Zachęciłam znajomych do lajknięcia " 

Dzięki niej zdobyłam ok. 50 lajków. Dlatego też postanowiłam ją właśnie nagrodzić. 

Mam nadzieję, że nagrody są całkiem ciekawe i się przydadzą:)

Drugą wygraną zdobyłam na FunPage extraprezentyabc.pl


I są to 2 filiżanki , lusterko do torebki, brelok oraz 2 długopisy.

Trzecia wygrana jest także od Shiny

Tu screen maila ponieważ na zaproszenie jeszcze czekam. 

Nadal czekam także na wygraną książkę na portalu uroda.com

Kasi serdecznie gratuluję i dziękuję za pomoc. Już wysłałam wiadomość do Ciebie na FB :)

A Wam udało się coś wygrać ? :)

Podobne posty

12 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.