NAKLEJKI WODNE - współpraca

Witajcie!! Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z NAKLEJKAMI WODNYMI W ramach tej współpracy mogłam wybrać 5 dowolnych ...

Witajcie!!

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z NAKLEJKAMI WODNYMI

W ramach tej współpracy mogłam wybrać 5 dowolnych wzorów. 

Oto moje typy: 


Pandy są takie słodkie <3
 Zapewne zastanawiacie się dlaczego angry birds? Po to by rozbawić chłopaka :D
Oboje gramy w tę grę prawie nałogowo :D

Mnie zaś najbardziej ciekawią te na całą płytkę paznokcia. ;))
Chcę zrobić je na srebrnym lakierze- jeśli się uda to oczywiście wrzucę foty tutaj :)

Cena 1 arkusza: 3,20zł

Więcej wzorów : znajdziecie tutaj

Firmie bardzo dziękuję za zaufanie. 

Lubicie takie ozdoby ?  ;)

Podobne posty

13 komentarze

  1. gratuluję :D te ptaszki mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są te naklejki, teraz czekam na pokazanie ich na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne:) Ja nie używam w sumie takich ozdób:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór z jaskółkami jest moim ulubionym :) Bardzo lubię je naklejać na pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dmuchawcami mam wlasnie na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już mi się podobają te ze świniakami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy takich naklejek, muszę się w końcu w jakieś zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.