Kurtka na wiosne. Czyli Marta ma problem.

Hej, Hej Dziś pobuszowałam trochę po stronach internetowych w celu poszukiwania kurtki na wiosnę.  W tym sezonie chcę zaopatrzyć si...

Hej, Hej

Dziś pobuszowałam trochę po stronach internetowych w celu poszukiwania kurtki na wiosnę. 

W tym sezonie chcę zaopatrzyć się w czarną skórę ;)

Oto kilka moich typów : 

Nr 1



 Nr 2 - Podoba mi się pod względem prostoty i tego, że założę ją do wszystkiego.


Nr 3


 Nr 4 - ta podoba mi się na wieczorne wyjścia :)


 Nr 5


 Nr 6 - ta punktuje do sukienki



A co Wy o nich myślicie? Jaki jest Wasz nr 1 ? :)

Podobne posty

14 komentarze

  1. Jak dla mnie piąteczka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie mogę się przekonać do takich kurtek :D nie przemawiają do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są fajne, ja może kupię tą z H&M nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 lub 5, wydają mi się być ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 6 zarąbiste aż się za czymś takim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby 4 miała troszkę mniej tego pikowania, to byłby mój typ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 2 ładna i jak już wspomniałaś będzie pasować do wszystkiego. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.