Jak zaskoczyć faceta na Mikołajki ? Pomysł na prezent DEVIL CARS

Mamy grudzień! To zdecydowanie mój ulubiony miesiąc w całym roku. Ta przedświąteczna atmosfera, światełka na ulicach, szał prezentów, deko...

Mamy grudzień!

To zdecydowanie mój ulubiony miesiąc w całym roku. Ta przedświąteczna atmosfera, światełka na ulicach, szał prezentów, dekoracja mieszkania i planowanie Sylwestra. Tego nie da się nie lubić!

Jednak jest coś z czym czasem mam problem.. co podarować najbliższym w tym roku. Rodzice czy siostra nie stanowią dla mnie problemu prezentowego ponieważ zawsze coś tam wymyślę. Jednak gdy przychodzi do zakupu prezentu dla chłopaka jest gorzej. Znacie to ? :)

Mikołajki nadciągają wielkimi krokami i czas się ogarnąć. Nie wiem jak Wy, ale ja prezentu jeszcze nie mam. Mam nadzieję, że dzisiejszy post podrzuci Wam niebanalny i naprawdę ZASKAKUJĄCY pomysł na prezent dla faceta.


O DEVIL CARS pisałam Wam już jakiś czas temu, ale postanowiłam ponownie wrzucić post ponieważ doskonale pamiętam radość mojego faceta gdy otworzył kopertę i zobaczył Voucher na przejazd samochodem jego marzeń.

Na początku dodam, że na taki voucher stać każdego! Cena zaczyna się już od 69zł a ryk silnika i przeżycie  bezcenne! Devil Cars posiada największą w kraju 'stajnię' samochodów. Więc jest w czym wybierać.



To tylko część oferty. Po więcej zajrzyjcie TUTAJ

Najlepsze w tym wszystkim, że gotowy prezent macie w minutę po zakupie! Na Waszego maila przychodzi gotowy do wydrukowania voucher. Opcja wręcz idealna na tą chwilę. Mój facet już taki otrzymał więc ja muszę kombinować dalej.. ;) Natomiast przeglądając oferty postanowiłam zrobić sobie małą niespodziankę. O tym jak łatwo wykupić taki voucher pisałam TU

Co do realizacji to podrzucam Wam możliwości wyboru torów do jazdy :


Więcej o torach znajdziecie : TUTAJ

24 opcje więc z pewnością znajdziecie coś w pobliżu swojego miejsca zamieszkania! My mamy niedaleko do Warszawy i Radomia, ale postawiliśmy na Ułęż choć znam kogoś kto jeździł na torze Jastrząb i był zachwycony. O swoich wrażaniach dam Wam znać na wiosnę.

To, że facet będzie zachwycony mogę zagwarantować!

A teraz przyznać się!
Która chciałaby znaleźć taki Voucher zamiast kosmetyków pod choinką? :)

Podobne posty

5 komentarze

  1. Oj kochana mój również :) grudzień uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybymmiałą faceta to pewnei bym sie pokusiła o taki prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Sama nie pogardziłabym takim prezentem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki prezent na pewno zostanie zapamiętany! Bardzo podoba mi się taka idea prezentu w postaci wspomnień, które pozostaną, dla fana motoryzacji i nie tylko super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejażdżka sportowym autem po torze wyścigowym to naprawdę niecodzienny i oryginalny prezent. Nawet osoba, która nie fascynuje się na co dzień motoryzacją na pewno zapamięta taki podarunek na długo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.