Olejek lawendowy CASABLANCA

Witajcie kochani! ;* Pamiętacie mój post pt.  : Lawendowe LOVE ?  Jeśli nie to klikajcie TUTAJ :) A teraz o co chodzi ?  C...

Witajcie kochani! ;*

Pamiętacie mój post pt.  : Lawendowe LOVE ? 

Jeśli nie to klikajcie TUTAJ :)

A teraz o co chodzi ? 

Chciałabym dziś pokazać Wam olejek od http://www.casablanca.sklep.pl/ oczywiście lawendowy ;)


Dlaczego lawenda to już wiecie :)

A teraz kilka słów o tym dlaczego chciałabym go przetestować :

Produkt jest w 100% naturalny.

Olejek sprowadzony jest aż z Maroka - więc musi pachnieć pięknie!

Jest stosowany jako odżywka do skóry, paznokci i włosów. 

W sumie moje obecne marzenie to masaż z tym olejkiem :)

Więcej szczegółów o produkcie znajdziecie TUTAJ





Zachęcam do odwiedzenia strony internetowej CASABLANCA :)


Podobne posty

10 komentarze

  1. musi genialnie pachnieć, uwielbiam lawendę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio pokochalam olejki do masażu :) W mojej skromnej kolekcji mam dopiero 2 sztuki ;p heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabyś może nowy wygląd bloga? Jeżeli tak, odezwij się do mnie: natalyyjka@wp.pl ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dodawałam taki post, ale mam za mało wyswietleń, by z nimi współpracować :c
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Relaksujący kiedyś zapach lawendy, to teraz mój mały koszmarek, bo przez mole cały dom jest lawendowy, aż do przesady...

    Zapraszam na rozdanie :) http://treepsy.blogspot.com/2013/12/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm ;) ciekawa jestem jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dostałam arganowy do testów :) Też polecam:) A lawendowy musi pachniec oblednie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.