See See KREM Z MINERAŁAMI Z MORZA MARTWEGO NA NOC DO WSZYSTKICH TYPÓW SKÓRY

Hej! Osobiście nie ma dla mnie nic gorszego niż szukanie idealnego kremu do twarzy. Moja skóra jest tak wybredna, że czasem proces zmiany ...

Hej!

Osobiście nie ma dla mnie nic gorszego niż szukanie idealnego kremu do twarzy. Moja skóra jest tak wybredna, że czasem proces zmiany kremu trwa trwa miesiąc. W tym czasie testuję ok. 3-4 produktów i sprawdzam czy moja skóra go zaakceptuje. Nadchodzi zima więc w moim przypadku wiąże się to ze zmianą podstawowego kosmetyku do pielęgnacji twarzy jakim jest krem. 


Dziś chciałabym opisać Wam produkt, który testuję już od kilku tygodni. Jak się sprawdził ? 


Może od początku...

Dziś mowa o kremie marki See See - Krem z minerałami z morza martwego do wszystkich typów skóry. Marka See See jest dla mnie nowością a jej produkty przykuły moją uwagę ze względu na minerały. Nie ukrywam, że stwierdzenie 'do wszystkich typów skóry' wywołało u mnie niepokój. Twierdzę bowiem, że jeśli kosmetyk jest do wszystkiego to jest do niczego! Ale czy tym razem słusznie ? 


Wyjątkowy krem, który wyraźnie poprawia wygląd skóry w trakcie nocnego odpoczynku, gdy naturalny system odnowy działa najlepiej. Wygładza skórę i niweluje wpływ szkodliwych czynników, uszkadzających ją w ciągu dnia. Rano cera jest rześka i promienna, wygląda zdrowiej i młodziej.


W kremie znajdujemy składniki aktywne takie jak :
  • Olej z nagietka
  • Olej sezamowy
  • Olej ze słodkich migdałów
  • Olej z winogron
  • Olej jojoba
  • Olej z oliwki europejskiej
  • Olej słonecznikowy
  • Woda z Morza Martwego
  • Sok z aloe vera
  • Masło Shea
  • Wyciąg z rumianku
  • Ekstrakt z granatów
  • WitaminaE
  • Ekstrakt z zielonej herbaty
  • Trwa cytrynowa 
Skład pokaźny i naprawdę przyjemny dla skóry. 

Więcej o produkcie przeczytacie : TUTAJ

  
Produkt zamknięty jest w plastikowym, leciutkim słoiczku w niebieskim kolorze ze słotą nakrętką. Mimo iż opakowania plastikowe dla kremów wyglądają trochę słabo to jednak do mnie bardziej przemawiają z racji na mniejszą wagę. Dla mnie to ogromy plus ponieważ często podróżuję. Zapakowany jest w pudełeczko zaopatrzone w naklejkę z polskim opisem.


Krem ma dość lekką i niezbyt tłustą konsystencję. Co ciekawe nałożony na twarz zapewnia matowe wykończenie. I ku mojemu zdziwieniu nie ściągał skóry. Skóra po użyciu produktu staje się jedwabiście gładka i zmatowiona. Krem wchłania się niemalże natychmiast. Zastanawiam się czy wersja na dzień posiada takie same właściwości - jeśli tak może stać się ideałem pod makijaż. Po używaniu produktu od prawie trzech tygodni mogę stwierdzić, że moja skóra bardzo go polubiła. Produkt wchłania się szybko i nie pozostawia tłustego filmu. Dzięki temu unikamy niechcianego zapychania skóry. Dla mnie to bardzo ważna kwestia. Cena : ok. 49zł jak za tego typu kosmetyk pochodzący z Izraela jak najbardziej na tak. Jeśli miałabym go polecić do konkretnego typu skóry to zdecydowanie mieszana! Produkt nawilża i matowi skórę więc świetnie sprawdzi się u większości z nas. Dodatkowo ogrom składników zawartych w składzie skutecznie przyczynia się do zapewnienia skórze należytej dawki regeneracji. A przecież po to kupujemy krem na noc. 


Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że produkt jest bardzo wydajny. Nakładałam go na opuszkę palca w ilości niewiele większej niż ziarno grochu. Spokojnie wystarczał na cała buzię. 

Co sądzicie o tego typu produktach ? Czy któraś z Was miała krem na dzień ?

Podobne posty

12 komentarze

  1. No ciekawy jest ten kremik, i cena też przystępna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skusiłabym się na niego jako na krem na noc, myślę, że byśmy się polubili

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zdjęciu widać, że ma fajną konsystencję, wygląda ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam bym widziała wcześniej ten krem, składniki ma bardzo fajne i zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i czeka na swoją kolej. Ciekawe jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy ten krem :D obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.