MAMA'S Krem na zmęczone i opuchnięte nogi

Witajcie! Chciałabym przedstawić Wam produkt, który przeznaczony jest głównie dla młodych i przyszłych mam. Jednak ja polecę go każdemu! ...

Witajcie!

Chciałabym przedstawić Wam produkt, który przeznaczony jest głównie dla młodych i przyszłych mam. Jednak ja polecę go każdemu!

Mowa o Kremie na zmęczone i opuchnięte nogi firmy mama's 



Krem przeznaczony do pielęgnacji zmęczonych, opuchniętych nóg dający natychmiastowe poczucie ulgi i odprężenia bezpośrednio po aplikacji. Zawarty w kremie kompleks Menthyl PCA stopniowo uwalnia mentol który zapewnia długotrwały efekt chłodzenia natomiast PCA (Pyrrolidone Carboxylic Acid) pomaga utrzymać prawidłowe nawilżenie oraz kondycję skóry. Obecność naturalnych wyciągów roślinnych wzmacnia drobne naczynia krwionośne zapobiegając ich pękaniu.

Skład: Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Menthyl PCA, Caprylic/Capric Triglyceride, Isoamyl Cocoate, Hamamelis Virginiana Leaf Water, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Parfum, Cyclohexasiloxane, Glyceryl Stearate Citrate, Tocopheryl Acetate, Aesculus Hippocastanum Bark Extract, Panax Ginseng Root Extract, Tapioca Starch, Panthenol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

Produkt zamknięty w zwężającej się tubie z zamknięciem typu kilk. Konsystencją bardzo przypomina inne produkty firmy mama's. Jest ona lekka, kremowo- żelowa. Szybko wchłania się w skórę. Krem sprawdzi się z pewnością u młodych i przyszłych mam, ale także u osób pracujących na stojąco lub gdy potrzebujemy ukojenia dla nóg np. wesele :) Krem po nałożeniu zapewnia na skórze efekt bardzo przyjemnego chłodzenia i odprężenia, który trwa ponad godzinę. Dodatkowo pielęgnuje i wygładza skórę a przy okazji ją nawilża. Cieszę się, że trafił do mojego koszyczka z ulubionymi produktami ponieważ moje nogi go pokochały. Aplikuję go wieczorem po kąpieli później relaksuję się przy kubku herbaty i książce. Sprawia, że zmęczenie nóg bardzo szybko mija. Efekt chłodzenia przyjemnie odpręża i dodaje uczucia świeżości. 


Używacie tego typu produktów ?

Podobne posty

7 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się jego działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny produkt :D Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyjemny produkt, na pewno powoduje przyjemny relaks dla nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam bardzo często takich produktów, mi nogi szczególnie latem puchna strasznie :( czasami aż bolą... i tego typu produkty to zbawienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto wiedzieć, że jest taki produkt :) Myślę, że przyda się nie tylko przyszłym mamom, ale także każdej z nas, po całym dniu na obcasach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że działa! ja na razie nie stosuję takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie używałam, nie mam na szczęście takich problemów. Narazie .. ; )
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.