Shinybox Listopad 2014 - Towar pierwsza klasa

Hej! Jak co miesiąc przyszedł czas na Shinybox Tym razem w pudełku znalazło się aż 10 pełnowymiarowych produktów.  Ukoch...

Hej!

Jak co miesiąc przyszedł czas na Shinybox

Tym razem w pudełku znalazło się aż 10 pełnowymiarowych produktów. 


Ukochany Organique i peeling cukrowy Eternal Gold<33

 NU - Zmywacz do paznokci w chusteczkach - właśnie mój mi się skończył.
 
Bania Babuszki Agafii - balsam do włosów

 Joko baza pod cienie - przyda się :)

Mariza peeling do ust o zapachu pomarańczy :)

APC 5 cieni do powiek w kuleczkach - dla mnie super bo 


ostatnio mam fazę na malowanie oczu :)


Pudełko świetne!!!

Jeśli chcecie mieć je u siebie wystarczy wejść na stronę i zamówić : KLIK

Co o nim myślicie ? 

Podobne posty

15 komentarze

  1. Średnie :D czekam na swoje, kurcze mogło by być więcej rzeczy za te cienie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Te cienie tez jakos do mnie nie przemawiaja i mogloby byc cos innego zamiast nich no ale wszystkim sie nie dogodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. za dużo makijażowych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, podoba mi się ,zamówię sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem spoko,ale chyba jednak nie zamówię:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pudełko ale szczerze mówiąc liczyłam na co innego więc nie kupię :D Z tego wszystkiego teraz przydałby mi się jedynie balsam Babuszki Agafii ale to mogę kupić w zielarskim... Dobrze, że go nie kupiłam b u mnie wszystko by się zmarnowało :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie ostatnio czytałam o tym pudełku i faktycznie jest ono bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie cienie i baza by się nie przydały bo nie maluję cieniami oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zamówiłam. To pierwsze moje pudełko i jestem pod wrażeniem. :) Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.