Laboratorium kosmetyczne Joanna - współpraca

Witajcie! Dziś post trochę pochwalny bo o współpracy jaką nawiązałam z bardzo znaną firmą : Joanna W ramach tej współpracy otrzym...

Witajcie!

Dziś post trochę pochwalny bo o współpracy jaką nawiązałam z bardzo znaną firmą : Joanna

W ramach tej współpracy otrzymałam zestaw produktów z najnowszej serii- Oleje świata.


A znalazły się w nim : 

- Olejek do twarzy i ciała z olejkiem migdałowym
- Balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem oliwkowym
- Balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem pomarańczowym
- Balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem kokosowym. 

W domu posiadam już olejek do twarzy i ciała z olejkiem macadamia, który sprawuje się bardzo dobrze. Więc jestem ciekawa jak sprawdzi się reszta produktów z tej serii. 

Dla mnie taki zapas balsamów na jesień i zimę do ust to coś niezastąpionego. Spadł mi z nieba! Dosłownie dzień wcześniej będąc na starówce w Olsztynie w mydlarni prawie skusiłam się na masełko do ust z innej firmy- jednak cena była trochę spora w porównaniu z tą na stoiskach firmowych i zrezygnowałam.

Polecam zapoznanie się z całą serią : KLIK

Znacie te produkty  ? :)

Podobne posty

11 komentarze

  1. Nie miałam nic z tych produktów :) Gratuluje współpracy i wyczekuję recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsamiki na suche miejsca są super :) Ja muszę skończyć swoje dwa opakowania z Oriflame i byc moze skuszę się na te :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych olejkach. Ten do twarzy i ciała chętnie wypróbowałabym na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy i owocnego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te produkty, ale w migdałowym nie spodobał mi się zapach. Bardziej podobał mi sie makadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie ciekawi jak się sprawdzą u Ciebie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.