Pracownia dekoracji AKatja i moje " dzieło " :D

Witajcie!! Dziś przychodzę do Was z recenzją naklejki do łazienki, którą wybrałam do testów dzięki współpracy z Pracownią dekoracji AKa...

Witajcie!!

Dziś przychodzę do Was z recenzją naklejki do łazienki, którą wybrałam do testów dzięki współpracy z Pracownią dekoracji AKatja

Z wielu łazienkowych motywów, które możecie znaleźć TUTAJ

Wybrałam ten : 


Cena : 15zł 30x25 cm.

Tak wyglądała naklejka gdy otrzymałam ją od listonosza. Była dobrze zabezpieczona i  położona na tekturowej podkładce by uniknąć zagnieceń.

Oczywiście wybrałam ją nie do swojej łazienki a celem dowcipu ;)

Z racji, że mój chłopak opuścił mieszkanie i wyjechał do rodziców zostawiając mi do niego klucze postanowiłam wykorzystać okazję i zrobić mu królewski tron :D


A więc do dzieła ! :)

Krok pierwszy : 


Odkleiłam folię ochronną i całą naklejkę przykleiłam do rezerwuaru. Lekko przycisnęłam ręką by naklejka mocno się trzymała. 

Krok drugi : 


Ostrożnie odkleiłam wierzchnią warstwę ochronną. Nie sprawiło mi to żadnego problemu - motyw pozostał na rezerwuarze nie odrywając się z folią ochronną. 

Krok trzeci : 


Podziwiamy efekt ! :D  

Cały czas żałuję, że nie było mnie obok gdy on to zobaczył :D  
Na wszelki wypadek dopisałam karteczkę, że może łatwo to oderwać gdyby nie zrozumiał dowcipu :)

Gdy tylko to zobaczył dostałam radosny telefon :D

Naklejki są do dziś i zapewne będą jeszcze długo ! ;)

Moja opinia : 

Produkt jest dla mnie nowością - nigdy wcześniej niczego nie wyklejałam. Ogromny plus za dobrze zabezpieczoną przesyłkę. Aplikacja była dziecinnie prosta i nie trwała dłużej niż 5 minut ! A przy tym nie było żadnych zagnieceń czy bąbelków. Dodatkowo sprawiła mi dużo frajdy i śmiechu :D Cena tez nie jest wysoka jak za takie produkty. Gama kolorystyczna jest przeogromna - sama zastanawiałam się nad różowym, ale nie chciałam przesadzić :D

Dostałam jeszcze jedną nakleję i efekt zobaczycie już wkrótce :)

Firmie dziękuję za zaufanie i możliwość testowania produktu.

W 100% polecam! ;)





Lubicie robić takie dowcipy ? :D
_____________________

P. S Wracając do poprzedniego postu : 

Niestety wiele zdjęć nie mam, ale postaram się coś opublikować :D I byłam w Finlandii - w samym centrum tych cudownych gór i jezior :)

P. S 2 : Schudłam 7 kg !!

P.S 3 : Ścięłam ok. 25 cm włosów :D 

P. S 4 : Co sądzicie o ombre na włosach ? ;> 

Buziaki ! :*

Podobne posty

5 komentarze

  1. :D:D:D świetna naklejka :)
    Finlandia piękne miejsce.No to zaszalałaś na ostro z włosami i kilogramami -gratuluję:)
    Ombre na włosach,mi się podoba,lecz nigdy nie miałam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. haah :D też sobie zamierzam coś wybrać;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieźle z tym tronem :) Sama bym chciała zobaczyć minę osoby która cuś takiego zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sa te naklejki ,ja mam na przełączniki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.