Recenzja soków od Grante

Witajcie kochani ! Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę z sokami do testów od Firmy Grante Testowałam :  - Sok z granatu i wi...

Witajcie kochani !

Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę z sokami do testów od Firmy Grante

Testowałam : 

- Sok z granatu i winogron 0,25l 
- Sok z granatu 0,25l
- Sok z pigwy 1l

Od producenta :

Naturalny sok z granatów

- zawartość węglowodanów : od 14 do 16%
- zawartość kwasów organicznych : od 1,8 do 2,4%, pH: 3-3.2
- proces technologiczny produkcji soku pozwala na zachowanie wszystkich właściwości 
  organoleptycznych (smak, kolor, konsystencja) oraz biochemicznych świeżo wyciśniętego
  soku z granatów
- dostępne pojemności : 0,25 l; 0,75 l; 1 l
- opakowanie szklane

Moja opinia : 

Przy pierwszym łyku strasznie się skrzywiłam ponieważ sok jest bardzo kwaśny. W smaku dosyć cierpki. Oczywiście jest zdrowym produktem i zawiera wiele witamin, ale jakoś nie dałabym rady pić go codziennie.

Od producenta :

Naturalny sok z granatów i winogron

- naturalny sok z granatów i winogron z ekstrakcji bezpośredniej
- wyprodukowany w Azerbejdżanie z najlepszych odmian winogron i granatów
- pojemność: 0,75 l i 0,25 l
- opakowanie: szklane 

Moja opinia : 

Ten sok wydawał się być jeszcze bardziej kwaśny. Także został posłodzony odrobiną miodu i badawał sie do spożycia :)

Od producenta  :

Naturalny sok z pigwy

- produkcja z najlepszych miejscowych odmian owoców
- charakterystyczny specyficzny i przyjemny słodko-kwaśny orzeźwiający smak
- kolor: głęboki miodowy
- zawartość suchej masy (Brix) : 11-12%, kwasowość: 1,3-1,5%
- pojemność: 1,0 l; 0,75 l i 0,25 l
- opakowanie szklane

Moja opinia : 

Mimo iż kwaśny okazał się najlepszy ze wszystkich.  Swoje zastosowanie znalazł w herbacie gdzie sprawdza się idealnie. Polecam taką odmianę wszystkim tym, którzy uwielbiają herbatę z cytryną. 

Podsumowując, mimo iż soki są bardzo kwaśne to są zdrowe a to jest najważniejsze. 

A jak Wam smakowały te soczki ? :)

Podobne posty

5 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.