REALASH Moje efekty po 3 miesiącach kuracji - recenzja odżywki

Witajcie kochani!  Trzy miesiące temu dzięki nawiązanej współpracy z firmą Realash rozpoczęłam kurację ich odżywką do rzęs.  ...

Witajcie kochani! 

Trzy miesiące temu dzięki nawiązanej współpracy z firmą Realash rozpoczęłam kurację ich odżywką do rzęs. 



Dziś mogę pochwalić się Wam moimi efektami jakie uzyskałam po 3 miesiącach kuracji.

Ale zanim efekty proponuję abyście przypomnieli sobie posty o nawiązaniu współpracy z firmą  : KLIK

Oraz o tym jak moje rzęsy wyglądały po miesiącu stosowania odżywki : KLIK




Cena : 169zł / 3ml

Kupicie ją : TUTAJ

Od Producenta : 

Aby w pełni wykorzystać potencjał REALASH, należy używać odżywki raz dziennie, najlepiej wieczorem po zmyciu makijażu, nakładając ją na linii rzęs górnej powieki. Dzięki gęstej konsystencji i poręcznemu aplikatorowi 3 ml serum wystarcza na 4-5 miesięcy stosowania. Jego użycie jest niesamowicie proste – wystarczy jedno muśnięcie, aby cieszyć się pięknymi rzęsami. 

Po 3 miesiącach używania odżywki nadal nie zauważam ubytku. 
Pędzelek po wyciągnięciu nadal jest mokry i gotowy do aplikacji. 


A teraz moje efekty : 





Moja opinia : 

Zdjęcia mówią już same za siebie. Ale napiszę to : jestem zachwycona efektem jaki uzyskałam! Na co dzień nie zauważałam, że rzęsy urosły i wzmocniły się aż tak bardzo. Oczywiście po nałożeniu tuszu zauważałam natychmiast różnicę. Tak jak po miesiącu tak też po trzech - nie zauważyłam żadnych przykrych niespodzianek przy stosowaniu odżywki. Mam tu na myśli bóle głowy, pogorszenie widzenia, puchnięcie powiek czy zaczerwienienia. Odżywka w moim przypadku okazała się bardzo bezpieczna. Dzięki niej po trzech miesiącach mogę czarować przepięknym spojrzeniem :)). Teraz używam jej nadal jednak już 2 razy w tygodniu a nie codziennie by utrzymać efekt. Jeśli chodzi o cenę 169 zł to jak widać produkt jest jej wart! 

Jeśli ktoś z Was zastanawiał się czy ją zakupić to spójrzcie na moje efekty i sami sobie odpowiedzcie :)

SZCZERZE POLECAM!

Firmie dziękuję za tak miłą współpracę oraz możliwość testowania produktu.

Kto jeszcze chce mieć takie piękne rzęsy ?

Podobne posty

17 komentarze

  1. Efekt bardz fajny :) Niestety cena strasznie odrzuca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt jak najbardziej widoczny,super ,że naprawdę działa

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt powalający!:) nigdy nie wierzyłam w takie cuda! a jednak... działa!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla osób z krótkimi rzęsami produkt przydatny bo efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekty są! Ja testuję obecnie odżywkę Bodetko Lash :) mam nadzieję, że i mi pomoże w ogarnięciu rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam. uzywam od poczatku stycznia codziennie odzywke revitalach jednak w moim przypadku nie obserwuje spektakularnych efektow jakimi moga pocgwalic sie moje kolezanki - niektore maja rzesy niczym doklejane po revitalach. ja jednak nie !? mam pytanie od czego to zalezy ? mimo wszystko chcialabym miec tez dlugie rzesy bez koniecznosci ich doklejania ?

    OdpowiedzUsuń
  8. A jednak rosną,tylko trochę cierpliwości! MYSZKA

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to wygląda jak FEG

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam dokładnie tej samej odżywki i muszę powiedzieć, że ja tez jestem bardzo zadowolona z efektów ;) jak najbradziej polecam ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.