Isadora, Twist - Up Gloss Stick - błyszczyk w kredce

Witajcie kochani! Na dziś przygotowałam dla Was recenzję produktu, który mogę testować dzięki współpracy z firmą IsaDora Jest nim T...

Witajcie kochani!

Na dziś przygotowałam dla Was recenzję produktu, który mogę testować dzięki współpracy z firmą IsaDora

Jest nim Twist - Up Gloss Stick - błyszczyk w kredce

Cena : 55zł / 2,7g

Od producenta  :

 Miękka, kremowa konsystencja, która idealnie rozpływa się na ustach, pozwoli na zatrzymanie wilgoci na długi czas, dzięki czemu usta staną się nieprawdopodobnie świeże, pełne blasku i koloru.
Dodatkowo działanie aktywnych wypełniaczy peptydu kolagenowego i pre-kwasu hialuronowego działa ujędrniająco, dzięki czemu usta wyglądają pełniej i bardziej płynnie.
Wykręcany sztyft ułatwia dozowanie odpowiedniej ilości produktu.
Dostępna w 8 soczystych odcieniach.
Nieperfumowana. Testowana klinicznie.

Tak prezentuje się sam sztyft : 


 Odcień, który otrzymałam to 17 sorbet.

Więcej odcieni znajdziecie : TUTAJ

Tak prezentuje się na ustach : 



Moja opinia : 

Kredka okazała się bardzo przyjemnym gadżetem. Jest idealna dla osób, którzy wolą błyszczyki a nie lubią efektu klejących ust. Sztyft kredki jest dość twardy przez co nakładamy na usta bardzo cieniutką warstwę.Kolejna zaletą jest fakt, że kredka jest świetnie pigmentowana i nawet przy bardzo cieniutkiej warstwie usta moją upragniony kolor. Kredka jest bardzo wydajna i dość trwała. Co do opakowania to jest ono bardzo poręczne - nie większe niż standardowy błyszczyk. Konsystencja błyszczyka w kredce już na ustach jest bardzo kremowa i przyjemna. Smak i zapach też na duży plus! Cena wydaje się być trochę spora jak za błyszczyk, ale tu płacimy za jakość, która jest bardzo dobra. A przy takiej wydajności kredka starczy na bardzo długo :)

POLECAM ! Dla mnie to najlepszy błyszczyk na lato :)

 

Firmie dziękuję za zaufanie i możliwość testowania produktu.

Ktoś już testował taki błyszczyk  ? :)


Podobne posty

11 komentarze

  1. ładny efekt :) cena mnie trochę odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt oszałamiający , śicznie wyglada na ustach;*

    OdpowiedzUsuń
  3. błyszczyk w kredce :o?
    niemożliwe ! ale przyznam, że efekt jest całkiem pozytywny i ładny - naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio jakoś odzwyczaiłam się od wszelkiej maści mazideł do ust... może dlatego, ze wiatr ciągle przyklejał mi do ust włosy.

    PS. zapraszam wszystkich chętnych do siebie na candy z biżuterią www.martkoweroznosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam, trochę drogie są ich kosmetyki ale efekt jaki daje ta kredka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny odcień ma ten błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna choć jednak za tą cenę bym jej nie kupiła :/ a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny efekt, ale ja ostatnio wolę bardziej wyraziste kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.