EtnoSPA - krem z olejkiem różanym z Maroka - recenzja

Witajcie kochani ! Przyszedł czas na recenzję kremu, który wybrałam sobie do testów w ramach współpracy z ETNObazar Jest to krem EL...

Witajcie kochani !

Przyszedł czas na recenzję kremu, który wybrałam sobie do testów w ramach współpracy z ETNObazar

Jest to krem EL KELAA z olejkiem różanym 


Cena : 32, 50 zł / 100ml
Do kupienia : TUTAJ

Od producenta : 
 KREM RÓŻANY "EL KELAA" to nawilżający krem do twarzy, ciała i rąk z naturalnym ekstraktem różanym – z róż uprawianych w magicznej marokańskiej dolinie o nazwie Kelaat M’gouna.
Krem różany ma następujące właściwości:
- wygładza, łagodzi i nawilża suchą skórę twarzy ciała i rąk
- wzmacnia włókna kolagenowe
- przeciwdziała starzeniu się skóry
- idealny do cery suchej i naczynkowej
- zabezpiecza skórę przed nadmiernym wysuszeniem i podrażnieniami
- piękny zapach róży wspaniale poprawia nastrój i działa antydepresyjnie
- ma jedwabistą konsystencję i pięknie wchłania się w skórę

Skład : 



Konsystencja : 


Typowa dla kremu o różowym kolorze. 

Moja opinia : 

Krem dobrze się wchłania i nawilża skórę. Przepięknie pachnie różą - zapach utrzymuje się na skórze przez ok. 30 min. W moim przypadku nie wywołał podrażnień skóry ani alergii. Skóra po użyciu jest miękka bez tłustego filmu. Żadnych cudownych właściwości nie zauważyłam. Minus za skład - sporo w nim konserwantów oraz ciekła parafina. Co do ceny to myślę, że za taką pojemność spokojnie i bez wyrzutów sumienia możemy tyle zapłacić. Krem testowałam zarówno na dzień jak i na noc, ale przez ten skład zużyję go jako balsam bo nie chcę katować skóry twarzy.

Co myślicie o tym produkcie ?

Podobne posty

12 komentarze

  1. Mamie ciocia przywiozła oryginalny z Maroka i mama jest zadowolona używa na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za różanymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja również nie przepadam za różanymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale i tak widzę że jest do suchej cery więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wodę różaną i pięknie pachnie ;) ale jak krem ma skład taki nieciekawy to szkoda męczyć skóry

    OdpowiedzUsuń
  6. oj parafinka :/ zapchałby mi pewnie pory :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Różany zapach raczej nie dla mnie - a w tej cenie raczej bym się na niego nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go, le fajnie, że się u Ciebi sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różany zapach... Nie wiem czy bym go zaakceptowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki z olejkiem różanym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.