Shinybox kwiecień 2014 - Fit & Shape ?? - opinia + komentarz do dzisiejszej info na FB.

Cześć! Niestety w czwartek nie udało mi się złapać kuriera i pudełko Shinybox otworzyłam dziś.  Widziałam już na FB wcześniej, ale ...

Cześć!

Niestety w czwartek nie udało mi się złapać kuriera i pudełko Shinybox otworzyłam dziś. 

Widziałam już na FB wcześniej, ale dziś mam je u siebie i ręce mi opadły.. 


Co znalazłam w środku : 

CLARENA Diamentowy krem liftujący na dzień - z tego produktu jestem zadowolona.. i tylko z tego...;/

SYIS Ampułka Antycellulitowa z Kofeiną i Teofiliną - nie wierzę, że 10ml specyfiku zwalczy cellulit + jeszcze ta szklana fiolka.. jak to przechowywać ?

MYTHOS & FLAX Oliwkowy żel pod prysznic & Gąbka z lufy  - taką gąbkę już posiadam tylko, że 2 razy większą. Żel się trochę rozlał.

REXONA Antyperspirant Aloe Vera - SERIO ? ok. przyda się, ale to mogę kupić sobie sama w kazdej drogerii czy sklepie.

DONEGAL Lakier do paznokci & Naklejki - naklejki w serduszka i różowy lakier w zestawie. I nagle poczułam się jak dziewczynka z gimnazjum.. <3 bo w tym okresie kupowałam naklejki w serduszka i używałam różowych lakierów. Tandeta.

SYNCHROLINE Zestaw kremów do twarzy i ciała - te próbki chyba trafiły do mojego pudełka przez pomyłkę ponieważ miały być dla stałych subskrybentek. Ale pojemność całości to chyba 4 ml... także szału nie ma. I nie wiem jak można wyciągnąć wnioski co do działania po takiej próbeczce. 

Jednym słowem - dla mnie to żadne FIT & SHAPE a kit. Bo Rexony i naklejek w pudełku się nie spodziewałam. Gąbka i żel ( całe 50 ml ) to dla mnie bez szału tym bardziej, że mam taką gąbkę u siebie w łazience. Po takich zapowiedziach jakie były prezentowane spodziewałam się czegoś lepszego. Różowy lakier i naklejki w serduszka + 10 ml serum antycellulitowego zrobią ze mnie z pewnością " królową lata " :D  i będę fit & shape. 

 Co do dzisiejszej informacji na FB, że dodatkowy kosmetyk otrzymają stałe subskrybentki czyli te, których majowe pudełko będzie co najmniej trzecim pudełkiem w ramach subskrypcji mnie rozwaliło. Miesiąc temu podali informację, że stała subskrypcja to ta, która jest min. drugim pudełkiem. Pisałam Wam, ze w marcu wymieniłam Shinystars i musiałam przerwać subskrypcję bo nie było opcji by wymienić gwiazdki na pudełko, które już się ma ( czyli zamówione w ramach subskrypcji ) od wczoraj taka opcja jest. W tym miesiącu straciłam szansę na dodatkowe kosmetyki i jak się okazało w kolejnym też stracę. oCzywiście Shiny informuje klientki o wszystkim - PO FAKCIE ;/ 

Obecnie czekam na maila od nich z odpowiedzią. Bo nie jest moją winą, że chcąc wymienić Shinystars, które zdobywam dzięki swojej rzetelności tracę stałą subskrypcję. A ktoś kto chce nadużyć zaufanie klienta zwyczajnie go wykorzystuje. Jeśli nie wyjaśnią tego w jakiś ludzki sposób to w maju wymieniam gwiazdki i dziękuję z góry za wszystko.

I Uwaga! 

Nie chodzi mi tu o jakiś dodatkowy kosmetyk, którego nie otrzymam. A o to jak traktują ludzi - klientki, które są z nimi dłuższy czas.

Wybaczcie kochane ton wypowiedzi, ale jestem zła i rozgoryczona całą sytuacją. Bo nie potraktowali tak tylko mnie, ale i wiele innych dziewczyn, które im zaufały.

Podobne posty

16 komentarze

  1. koszmar jakiś, a tak fajnie było na początku

    OdpowiedzUsuń
  2. rozbawił mnie trochę ten wpis :D
    co poradzisz..

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam do różowych lakierów nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie kiepska sprawa. Co do pudełeczka - Rexona to jakaś pomyłka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dziwie się, jak obserwuję co wymyślają głowa boli i cieszę się, że subskrypcji nie zamówiłam miesiąc temu

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże rexona... To się popisali...

    OdpowiedzUsuń
  7. No troche takie już wyolbrzymianie moim zdaniem. :) Do niektórych rzeczy no okej z tą fiolką, ale lakier do paznokci to nic takiego, naklejki też okej moim zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuj do nich napisać i wyjaśnić sytuację, może nie pomyśleli pod tym kątem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie to pudełko jest bardzo średnie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to pudełko i było ono moim pierwszym Shiny. Byłam trochę zawiedziona, ponieważ spodziewałam się produktów, które będą bardziej Fit&Shape.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.