Mini Max quick dry & long lasting od Eveline

Cześć! Przyszedł czas na pokazanie Wam trzeciego lakieru, który miałam przyjemność testować w tamach współpracy z Eveline Jest to l...

Cześć!

Przyszedł czas na pokazanie Wam trzeciego lakieru, który miałam przyjemność testować w tamach współpracy z Eveline

Jest to lakier Mini Max quick dry & long lasting

Cena : 5,31zł/ 5ml
 
Od producenta: 

Nigdy nie mamy dość klasyki.
Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.

ZAWSZE WSPANIAŁE KOLORY. NIGDY NIE WYCHODZĄ Z MODY!

Bardzo bogatą gamę kolorów znajdziecie : TUTAJ 

Efekt jaki uzyskałam po nałożeniu dwóch warstw : 


W sumie miałam Wam tego nie pokazywać bo paznokcie są w złym stanie i jutro lub we wtorek ląduję z nimi u kosmetyczki. Także proszę nie grzmieć, że skórki.. itp. ;))

Moja opinia : 

Po przetestowaniu poprzednich odcieni nic się nie zmieniło. Dodam, że lakier nie odprysnął przez 5 dni. A odpryśnięcia, które się pojawiły były bardzo minimalne. Także trzyma się bardzo długo. Wygodnie się nakłada i nie pozostawia przebarwień. A co dla mnie ważne to nie odbarwia płytki paznokcia. 

Także jeśli o mnie chodzi to nie ma opcji, że przejdę obok niego obojętnie. 

POLECAM !

Macie ochotę na jakieś odcienie z tej serii ? :)

Podobne posty

11 komentarze

  1. Ładny kolorek;-) lubię odcienie czerwieni zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham te lakiery! :D
    A ten ma przecudowny kolorek :D
    Taka czerwień barwy wina ;)
    Bez przesady, nei jest tak źle z twoimi paznokciami, w tej chwili mam gorsze;/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mam z tej serii inne kolorki ,ten jest nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek jak najbardziej na plus. Z chęcią przytuliłabym go :) Świetnie wpasowałby się w moją kolekcję lakierów w takich odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny jest, lubię takie intensywne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie świetny kolor choć ostatnio nie szaleję i nie powiększam grupki lakierowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor niby mam podobne, ale ten ma coś ciekawego w sobie

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie to wygląda, ale sama nie przepadam za bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mam dwa odcienie niebieskiego:)Już drugi post dziś o nich czytam i muszę w końcu usiąść i sama go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, muszę kupić sobie jakiś lakier z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.