Dobrego nigdy za wiele - czyli...

Pudełeczko Shinybox by Dezee raz jeszcze :) Witajcie Kochani! Przed chwilą odebrałam od kuriera przesyłkę - a jest nią pudełeczko S...

Pudełeczko Shinybox by Dezee raz jeszcze :)

Witajcie Kochani!

Przed chwilą odebrałam od kuriera przesyłkę - a jest nią pudełeczko Shinybox edycja listopadowa 2013r.
 

Opis tego co w środku.


Pudełko wymieniłam za Shinystars - więc mam je za darmo. 

Byłam bardzo ciekawa cienia do powiek ponieważ tamten bardzo polubiłam. Trafiłam na odcień pudru z drobinkami złota. Bardzo fajny do rozjaśniania - także jestem zadowolona. 

Lakier - ten sam ocień, który już miałam :) Ale jestem zadowolona bo tamten zrobił się trochę gęsty.

Maskę z olejem ryżowym dostanie mama - bo bardzo ją lubi. 
A puder ryżowy siostra ponieważ ja nie używam. 

Balsam zawsze się przyda :)

Jeśli chcecie takie pudełeczko to kliknijcie : TUTAJ

A jeśli chcecie takie ( lub inne ) pudełeczko to napiszcie maila - oddam 50% rabat i pudełko wychodzi za 24zł :)

Ktoś się skusi na rabcik ? :)

Podobne posty

17 komentarze

  1. Nawet fajne pudełeczko, ale produkty raczej przeciętne i wszystkim dobrze znane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie podzieliłaś pudełko na rodzinkę
    Fajne ,puder ryżowy mam i też za nim nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie otrzymałam pudełeczko styczniowe z loterii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :D świetne rzeczy :D i ty razem jesteś zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zamówiłam właśnie i kurde trafiłam też kolor lakieru który już mam czyli fiolet .. chyba podaruję go mamie :) co do cienia to trafiłam na czarny .. i jakoś mnie on nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  6. O ciekawa zawartość :) ten puder mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dostałam taki rabat i zastanawiam się, czy kupić pudełeczko. Nie wiem też, na które się zdecydować, jeśli już ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne produkty, sama chętnie bym wypróbowała i coś kupiła, ale musze oszczędzać na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pudełko ma ciekawą zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie się nad nim zastanawiam bo ten Balsam do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wciąż opieram się pudełeczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet fajna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.