Chenice - współpraca

Witajcie kochani! Nie wiem jak Wy, ale ja pogodę za oknem mam paskudną. Dziś miałam pisać Wam opinie... niestety u mnie w domu jest cie...

Witajcie kochani!

Nie wiem jak Wy, ale ja pogodę za oknem mam paskudną. Dziś miałam pisać Wam opinie... niestety u mnie w domu jest ciemno i nie jestem w stanie zrobić dobrych zdjęć...

Dlatego też dzielę się z Wami moją nową współpracą. 

Swoje produkty do testów przysłała mi firma CHENICE

Do testów otrzymałam : 


- Ziołową maskę do włosów zniszczonych
- Szampon silnie nawilżający
- 3x zestaw do rekonstrukcji włosów. 

Firmę poznałam w styczniu gdy w pudełeczku Shiny znalazłam właśnie taki zestaw do rekonstrukcji włosów. 

Składa się on z : 


- Szamponu otwierającego łuski włosa
- Maski do rekonstrukcji włosa 
- Olejku multiwitaminowego

O produktach słyszałam wiele dobrego.  
Dlatego też bardzo się cieszę, że będę mogła je przetestować. 

Firmie dziękuję za zaufanie. 

A Wy znacie coś z tych produktów ? ;)

Podobne posty

10 komentarze

  1. Ja firmy nie znam i nie słyszałam nawet o niej. Ciekawe jak da rade sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej firmy ale gratulacje nowej współpracy:) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ta firma byla zupelnie obca, az do dzis :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już kończę testowanie:) niedługo opinia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam firmy, czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej zaczynam współpracować z sheinside możesz poklikać w ich baner na mioim blogu oraz w linki byłabym wdzięczna http://iza-izuu.blogspot.com/2014/03/sheinsidecom.html Jeśli nie to przepraszam za spam Dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie to dużoo znaczy
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Testuje ten sam zestawik firmy wcześniej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.