1001soczewek.pl - Współpraca

Cześć kochani! W zeszłym tygodniu nawiązałam bardzo ciekawą współpracę z Firmą www.1001soczewek.pl   W ramach współpracy do testów ...

Cześć kochani!

W zeszłym tygodniu nawiązałam bardzo ciekawą współpracę z Firmą www.1001soczewek.pl 

W ramach współpracy do testów otrzymałam zestaw produktów.


Składa się on z : 

- Płynu pielęgnacyjnego Zero-Seven Refreshing   < klik >
- 2x Soczewki dzienne, miesięczne < klik >
- Kosmetyczka 

Trochę bliżej : 


Z kosmetyczki jestem bardzo zadowolona ponieważ dużo podróżuję i nie posiadałam takowej. 
Jak widać składa się ona z: pojemnika na soczewki, małych buteleczek na płyn, lusterka i pęsety.


Płyn zero- seven jest dla mnie nowością, z którą spotykam się pierwszy raz :)

  
A tutaj soczewki. Otrzymałam po dwie do każdego oka. Także wystarczą mi na 2 miesiące. 
Tak... wiem, jestem ślepa jak kret :D Soczewki BioAir także są dla mnie nowością.


Firmie bardzo dziękuję za zaufanie i świetny kontakt. 

Potrzebujących tego typu produktów zapraszam na stronę : http://www.1001soczewek.pl  oraz http://www.extrasoczewki.pl/ mają tam bardzo duży wybór w świetnych cenach! 

Przebije ktoś moją wadę wzroku ?? :D

Podobne posty

16 komentarze

  1. Fajna współpraca dla osóbek ,którym soczewki są potrzebne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna współpraca :) Życzę Ci kochana miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy,ja jednak wolę okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki. :D ja nie noszę soczewek ani okularów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bym tak chciała... ale niestety. Więc nie masz co się smucić:*

      Usuń
  5. Mogłaś sobie wybrać jakie chcesz? Chodzi o np. plusy/minusy? Bo chętnie bym sprawdziła dla mamy je.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, podałam wszystko to co na recepcie:) Oni mają profesjonalne soczewki dla każdych oczu:)

      Usuń
  6. to jesteśmy tak samo ślepe :) ja dopiero zastanawiam się nad zmianą okularów na soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy! :)
    PS nie jesteś ślepa jak kret, ja np ma większą wadę wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie miałam pisać, że w ogóle pierwszy raz spotykam się z takimi firmami xD Ja używam Johnsonna i jestem z niego najbardziej zadowolona. Ostatnio na Ciba Vision chciałam się przerzucić, ale nie dałam rady. Okropne są XD
    Ja mam niby -2,6 wadę ale noszę -1,5 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, też otrzymałam taki zestaw:) Ja mam wadę -1,5

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo też bym ciciała :P zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.