Naklejki wodne - recenzja

Witajcie kochani! Przyszedł czas na recenzję naklejek  wodnych na paznokcie :) Wzory, który otrzymałam dzięki współpracy z  NAKLE...

Witajcie kochani!

Przyszedł czas na recenzję naklejek  wodnych na paznokcie :)

Wzory, który otrzymałam dzięki współpracy z 

Cena : 3,20 zł / arkusz

SPOSÓB APLIKACJI
1. WYTNIJ WZÓR Z ARKUSZA
2. WILGOTNYM WACIKIEM ZWILŻ TEKTURKĘ NAKLEJKI DO MOMENTU ODDZIELENIA SIĘ TEKTURKI OD FOLI ZE WZORKIEM
3. ZA POMOCĄ PĘSETY ZDEJMIJ FOLIĘ ZE WZORKIEM I ZAAPLIKUJ NA PŁYTKĘ PAZNOKCIA
4. WYGŁADŹ POWIERZCHNIĘ NAKLEJKI ZA POMOCĄ WILGOTNEGO WACIKA
5.  PO WYSCHNIĘCIU PŁYTKI I NAKLEJKI ZABEZPIECZ NAKLEJKĘ LAKIEREM BEZBARWNYM, NABŁYSZCZACZEM, ŻELEM UV LUB LAKIEREM HYBRYDOWYM.

Tak wyglądają moje słodkie paznokcie : 

Moja opinia : 

Aplikacja jest bardzo prosta. Jednak trzeba uważać by ozdobę wyciąć możliwie jak najbliżej krawędzi by folia nie wystawała za paznokieć. 

Najlepiej prezentują się na jasnych lakierach, ale na czerwonym lakierze jaskółki i dmuchawce też pięknie wyglądają! :) Dla mnie naklejki to fajne rozwiązanie i pomysł na niebanalne paznokcie!

POLECAM!

Zapraszam do obejrzenia innych wzorów : < klik >

Firmie dziękuję za zaufanie i możliwość testowania ich produktu. 

Ozdabiacie tak paznokcie ? ;)

Podobne posty

13 komentarze

  1. Kiedyś bardzo lubiła mieć naklejki na paznokcie jak mam mało czasu czasami nich korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dość długo zastanawiam się nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie rozwiązania, ponieważ nie potrafię robić wzorków pędzelkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne,obserwuję i zapraszam do mojego grona obserwatorów
    http://vacik123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się pandy <3 słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, ja wole właśnie naklejki,mniej nerwów, wysiłku a efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetne:) Ładnie też będą właśnie na kolorowych paznokciach wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.