Przesyłki i szczera spowiedź !

Witajcie! Dziś po raz pierwszy wykonałam swoje większe Decoupage.  To mój pierwszy raz! ;D I jestem z siebie dumna :) Jakiś czas ...

Witajcie!

Dziś po raz pierwszy wykonałam swoje większe Decoupage.
 To mój pierwszy raz! ;D I jestem z siebie dumna :)

Jakiś czas temu pokazywałam na blogu zakupy a wśród nich smutne, drewniane pudełeczko. 

Dziś porządnie się za nie wzięłam i powstało : 


Okazało się być idealne na akcesoria mojego codziennego użytku - czyli kosmetyki i pędzle :)

Wnętrze : 


Środek wymalowałam i " ubrudziłam " różowym lakierem do paznokci :D 
Wg mnie świetnie to wszystko razem wygląda  ;)

Teraz przesyłki, które otrzymałam dziś i wczoraj:

Tutaj 2 kalendarze ścienne i jeden biurkowy. 

Przesyłka nr 2 :




A tu próbki perfum Burberry BRIT w formie tatuażu. 


Osiągnięciami będę chwaliła się co miesiąc tutaj na blogu - by mieć dodatkową motywację!

Przyłączy się jeszcze ktoś by " wylaszczyć " się na lato ? ;D

Podobne posty

15 komentarze

  1. Fajnie Ci to wyszło ;) ja swojego czasu też się w to bawiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko jest super i przesyłki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko fajne :) Też ważę ok 10kg więcej niż rok temu, ale już wzięłam się za siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah na powodzenia w wytrwałości! :D A pudełeczko bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ci wyszło pudełko:) Kalendarz i próbki dostałam:)
    Wytrwałości w postanowieniu:) Ja na razie nie mam takiej potrzeby, wagę mam idealną jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko świetne, a do diety się przyłączam tylko w drugą stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznij z dietą i ćwiczeniami w domu od teraz ;) Odkładanie Cię rozleniwi i zniechęci :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pudeleczko :-). A ja kupuje mniejsze rozmiary. Gratuluje przesylek :-). I bede trzymac za cb kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja od stycznia zaczęłam ćwiczyć :D a pudełeczko cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pewnie waże z parę kilo więcej ale póki co nadal się mieszczę w moje ciuchy :) A pudełeczko bardzo fajnie wygląda- ja bym pewnie je na biżutrię wykorzytsała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne to pudełko! I powodzenia w swoim postanowieniu ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam zacząć dietę, posiłki małe i co 3 h - 5 posiłków dziennie, samym tym dużo zrzucisz. :) A jeśli chodzi o ćwiczenia to teraz w biedronce można kupić fajne sprzęty jak piłkę, maty czy ciężarki (sama je kupiłam i jestem zadowolona). :)
    A pudełko - organizer bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.