Zakupy - Czyli Balea w moim mieście i Shinybox Grudzień 2014

Witajcie !! Wiem, że ostatnio rzadko tu goszczę jednak na uczelniach trwa sezon na kolokwia.. Dziś mam dla Was post pochwalny związ...

Witajcie !!

Wiem, że ostatnio rzadko tu goszczę jednak na uczelniach trwa sezon na kolokwia..

Dziś mam dla Was post pochwalny związany z kosmetykami, które chciałam mieć już od dawna. Chodzi o kosmetyki niemieckie - Balea ;) kto o nich nie słyszał ;p 

Niedawno w moim rodzinnym mieście otworzył się sklep z niemieckimi produktami i tam właśnie trafiłam na te produkty.

Tak prezentują się moje pierwsze łupy :


To bezcenne uczucie, gdy coś o czym marzysz masz na wyciągnięcie ręki. 

Przepraszam z góry za jakoś zdjęć, ale u mnie dziś bardzo ciężko o światło.. a do tego mieszkam na parterze ;/ 

Produkty trochę bliżej : 


Są to dwa szampony pierwszy dodający objętości o zapachu wiśni i jaśminu, drugi truskawkowy do codziennego użytku. Cena za sztukę to tylko 6zł/ 300ml. Szampony nie zawierają sylikonów.


Kolejne są żele pod prysznic. Pierwszy o zapachu wanilii z pomarańczą, drugi zaś o obłędnym zapachu wiśni :)  Cena : 5zł / 300ml


I na koniec ujędrniający balsam do ciała o zapachu jagód goi oraz pianka do mycia twarzy z wyciągiem z kwiatu lotosu. Cena balsamu : 9zł / 200ml  a pianki 8zł / 150ml

Do tej pory nie mogę uwierzyć, że mam u siebie te kosmetyki i to za tak śmiesznie małe pieniądze. Jakiś czas temu chciałam je kupić, ale cena żelu pod prysznic ok. 10 zł +  10 zł przesyłka jakoś mnie nie przekonywała. Teraz mam ten żel za 5 zł a sklep dowozi produkty do domu jeśli tego chcę. 
Czy może być lepiej ? :)

Oczywiście trafiłam tam też na niemieckie słodycze...( niestety :( ) i moja dieta poszła się... kochać. 

Jak coś to mieszkam w woj. lubelskim na pograniczu mazowieckiego ;p Jeśli ktoś chce wiedzieć gdzie jest ten sklep tak dokładnie to piszcie maila. Chyba, że ktoś będzie miał mega daleko  to mogę zagadać z właścicielem i może zgodzi się dosłać Wam te produkty. Oczywiście w cenach sklepowych ;)

W tym tyg. dostałam także grudniową edycję Shinybox a w pudełku znalazłam : 


I tak jak przypuszczałam pudełko jest super! 

A w nim takie cuda jak : Krem POSE - ja trafiłam na ten do twarzy i się cieszę :) Balsam do ciała z Vaseline, wazelinka do ciała i ust, zestaw cieni z brokatem od APC, mydło cynamonowe z Organique, płyn micelarny z Lierac, gratisem okazała się pasta do zębów z Signal - jest to nowość na rynku. 
Jeśli chcecie wiedzieć więcej to :   KLIK 

Polecicie mi jeszcze jakieś ciekawe produkty z Balea ? ;)

Co myślicie o tym pudełeczku ? ;) 
________________

Święta tuż tuż a moja faza przygotowań to ciemna D. 
W sumie to kupiłam gwiazdę betlejemską w kwiaciarni.. Prezenty będę pewnie ogarniała w Wigilię...

Podobne posty

23 komentarze

  1. Ale Co zazdroszczę, że masz dostęp do tych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam żele pod prysznic tej firmy, maja bardzo fajna konsystencję a do tego cudownie pachną !
    fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Balea :) Ja jeszcze muszę poczekać zanim je poznam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę sklepu z Baleą a i ceny rozsądne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że udało Ci się je gdzieś upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować te produkty od balea:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę ci że znalazłaś sklep z kosmetykami balea i to stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tego sklepu z Baleą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę, żeby u mnie były dostępne kosmetyki Balea.. buuu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju jak ja bym chciała mieć balea przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę spróbować produktów z Balea :)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O super te kosmetyki! :) Haha niemieckie słodycze... jadłabym na tone :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Baleowe nowości chętnie bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że masz taki sklep w pobliżu. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnóstwo wspaniałości ♥ Ciekawa jestem zapachu kosmetyków Balea.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupy i te zapachy, pudełko też z fajną zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci tego sklepu z Baleą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwietne zakupy, zazdroszczę i ciekawa zawartość pudełeczka. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Swego czasu miałam chętkę na Balea ale ciężko znaleźć ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers