Wyzania zakupoholiczki part X

Witajcie kochani! :* Dziś post, którego już dawno nie było na blogu - zakupy ;)) Skorzystałam z darmowej dostawy i zrobiłam zakupy ...

Witajcie kochani! :*

Dziś post, którego już dawno nie było na blogu - zakupy ;))

Skorzystałam z darmowej dostawy i zrobiłam zakupy w e-kobieca

Co kupiłam ? 


Powiększyłam swoją kolekcję Hakuro o 3 nowe pędzle i tak do mojego koszyka wpadły : 
 1.  Hakuro H55 - Pędzel do aplikacji pudru      cena : 40zł 
 Od dawna szukałam pędzla do pudru a ten był w dobrej cenie i na jakość Hakuro póki co nie narzekałam  ;)

2.  HAKURO H21 - Pędzel do różu i bronzera    cena : 26zł
Mam już taki jeden do różu czasem używałam go także do bronzera jednak nie mam zbyt wiele czasu i zamiast codziennego mycia wolałam kupić drugi.

3.  Hakuro H79 - Pędzel do aplikacji cieni     cena: 16,50zł
Potrzebowałam czegoś do blendowania na zdjęciu wydawał się być trochę mniejszy, ale mam nadzieję, że i z większym sobie poradzę;)


4.  Tołpa Dermo Face Sebio - Normalizujący żel do mycia twarzy, 150 ml   cena : 26,50zł
Potrzebowałam żelu normalizującego do twarzy z racji suchego powietrza w mieszkaniu i obecnej pogody. Czytałam o nim w samych superlatywach więc powinno być dobrze.


5.  Revlon Colorstay Softflex 24Hrs - Podkład do cery tłustej i mieszanej, NOWA WERSJA, kolor: 220 Natural Beige  cena: 26,99zł/ szt
Jak zima to standardowo Revlon na twarz - odcienie kupiłam te co zawsze do mieszania z innym podkładem, który znajduje się poniżej :)


6.  Pierre Rene Skin Balance Cover Fluid Foundation - Podkład kryjący niedoskonałości 20 Champagne, 30 ml    Cena : 27,99zł

Ten podkład mieszam 1:1 z Revlonem i tak powstaje połączenie idealne jeśli chodzi o odcień, konsystencję i krycie.


 W pudełeczku znalazłam też prezent do zamówienia a jest to Einstein Lip Therapy Hydrating Cream - Nawilżający krem do ust, 4,5 g

O tej porze roku nim nie pogardzę ;))

A teraz Avon :


Kupiłam pędzelek do cieni bo był tani... ok. 10 zł. Niestety totalna lipa - jest twardy. Może będzie ok do cieni w kremie..


I oczywiście avonowa klasyka.. Czyli Tusz do rzęs Super Shock i Perełki brązujące. Cena tuszu : 14 zł a perełek 23zł. 

Portfel ucierpiał tylko "trochę"  a myślałam, że będzie gorzej.. jeśli chodzi o moje zachcianki i darmową dostawę :D


A Wy co upolowałyście ? :)

______________

Jeszcze mam kilka "ciepłych" info co go grudniowego pudełeczka Shinybox


Z czego 7 produktów jest pełnowymiarowych! :)

A klientki VIP w tym miesiącu mogły wybrać sobie dodatkowy pełnowymiarowy kosmetyk Z LoveMeGreen lub Pat & Rub

Wysyłka już w czwartek ;))

Jeśli ktoś jest zainteresowany to : KLIK

Podobne posty

14 komentarze

  1. Ja mam H51 i jak narazie bardzo go lubię, ale mam zamiar kupić też coś do blendowania cieni i do konturowania ;) no i jakiś do eyelinera by się przydał jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle wspaniałe!świetne nowości

    OdpowiedzUsuń
  3. Na te pędzle mam chrapkę od jakiegoś czasu..
    Tylko coś się zebrać nie mogę :) I pewnie będzie tak, że tak długo jak nie pierdykną obecne to nowych nie uraczę ;)
    Podkładziki Revlona - lubię, lubię baardzo :)
    Fajne zakupki :) Brałabym ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle z Hakuro przyniósł mi tego roku mikołaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pędzelki z hakuro bardzo fajna cena! Wow :DMiłegokorzystania !:D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam 2 pędzle z hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam hakuro h55 jest genialny :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :)
    Kusi pudełeczko , ale miałam się ograniczać

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy :) Uwielbiam Hakuro :)
    Ja puki co upolowałam jedynie prezenty pod choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers