Zakupy w BingoSpa

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z postem pochwalnym :D a mianowicie moimi zakupami w BingoSpa. Wiele tego nie ma, ale zawsze coś.  ...

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z postem pochwalnym :D a mianowicie moimi zakupami w BingoSpa.
Wiele tego nie ma, ale zawsze coś. 

Z racji, że ich kosmetyki zrobiły mi już " kuku "  a kosmetyki do kąpieli są na wykończeniu postanowiłam skorzystać z rabatu -50zł przy zakupach o wartości minimum 80 zł. 

I tak w moim koszyku znalazły się : 


Produkty i ich ceny po rabacie : 

Bath Milk yoghurt & white clay BingoSpa 7,90 złx 2 szt. - 6,66 zł
Sól Grejprut i Olejek Lemongrasowy z mikroelementami BingoSpa 2,99 złx 1 szt. - 1,26 zł
Czekoladowy koktajl do kąpieli BingoSpa 14,00 złx 1 szt. - 5,91 zł
Jedwab - regenerujący eliksir do kąpieli BingoSpa 12,00 złx 1 szt. - 5,06 zł
Japanese bath nectar BingoSpa 9,90 złx 1 szt. - 4,18 zł
WYPRZEDAŻ TOTALNA -50% Czekoladowe masło do ciała BingoSpa z karite 15,90 złx 2 szt. - 13,42 zł
Za całość zapłaciłam 36zł - wg mnie to świetna okazja. 
Oczywiście polowałam na bon -50 zł na koszyk :D ale się nie udało ponieważ bon został zaakceptowany a po przejściu do zapłaty nadal miałam 65 zł. 
Mam nadzieję, że teraz kąpiel będzie choć trochę przyjemniejsza ;p 
Ciekawa jestem soli z mlekiem i białą glinką :)
A Wy coś kupiłyście ? ;))
 

Podobne posty

7 komentarze

  1. Fajne zakupy:)
    U mnie jutro post również z przesyłką od nich:) mam też to maslo do ciała ale na razie musi poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. skorzystałam poprzednim razem :) super, że robią takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy sama polowałam na bon a w końcu jak chciałam finalizować koszyk to połowa produktów była wykupiona i w końcu zrezygnowałam i nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie Bath Milk... może się skuszę :)
    Widzę, że mamy blogi o podobnej tematyce. Obserwuję i zapraszam w moje skromne progi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers