Porażkowe zakupy z Sammydress + informacja dotycząca rozdania

Witajcie kochani! Wczoraj dotarły do mnie ubrania zakupione na stronie Sammydress w ramach współpracy.  Tu także otrzymałam 25...

Witajcie kochani!

Wczoraj dotarły do mnie ubrania zakupione na stronie Sammydress w ramach współpracy. 


Tu także otrzymałam 25$ do wykorzystania z uwzględnieniem przesyłki. 

Znalazłam sukienkę, której zabrakło na innym portalu :) i koszulę. 

Tak sukienka prezentuje się na stronie :


Ładna, prawda ? Taka bardziej elegancka i z klasą.

A tak prezentują się produkty z koperty : 


Sukienka troszkę bliżej : 

TA LINIJKA MA 20 CM!!

Długość " sukienki " ok. 60cm.  Więc idealna na 10-cio letnią dziewczynkę. Jak na chiński sklep wykrojona całkiem przyzwoicie.. ale na dziecko a nie na mnie. Mój normalny rozmiar to S a oni sprzedają ją jako uniwersalny.  Nie ubiorę jej ponieważ musiałabym skurczyć się o połowę. - Nie da rady.

Co do bluzki to proporcja w ramionach i rękawach całkiem ok. Ale jest o jakieś 5- 10 cm za krótka. Więc może na kogoś niższego będzie ok.. niestety nie na mnie. 

Te zakupy nauczyły mnie trzymać się jak najdalej od zakupów na chińsko - koreańskich stronach. Oczywiście chodzi o ubrania bo z biżu jestem zadowolona. 

Ktoś z was jeszcze się tak naciął  ? 

_______________________________

Z racji faktu, że do rozdania zgłosiło się tylko 14 osób ( z czego 2 nie spełniły warunków ) postanowiłam przedłużyć rozdanie do 18 czerwca ( tj. do jutra) do godz. 23.59. 

Szansa na zgarnięcie babeczki póki co jest spora - także zachęcam do wzięcia udziału. 

Podobne posty

17 komentarze

  1. o masakra,totalna szmata...ale takie tam ciuchy mają niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to jest jak się zawaiwa w ciemno zawsze jest ryzyko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie popisali się....Jaka szkoda, że za małe...

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze... a ja czekam na sukienkę. Z Rosewholesale. I już się boję...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaka szkoda, że takie malutkie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze to mi się nawet na modelce nie podoba, cały ten styl itp. dlatego omijam od dawna szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. w każdych chińskich sklepach jest to samo.... nigdy tam nie wchodzę i wystrzegam się ich jak mogę :/

    OdpowiedzUsuń
  8. No troche nie ciekawie. Ja też otrzymałam sukienkę i jest okeej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem trochę rozczarowana, ale co poradzić

    OdpowiedzUsuń
  10. ojjj jednym słowem bubel... ;/ Ja już też raz siętak naciełam kupując sukienkę ale na allegro. Na zdjęciu wyglądała super ładnie a w rzeczywistości kawałek szmaty przyszło :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego zamówiłam sobie tylko biżuterię :/ tego chyba mi nie przyślą w za małym rozmiarze, chociaż nigdy nic nie wiadomo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ubrania nie nadają się do noszenia przez Ciebie. Ja kiedyś robiłam zakupy na allegro, przesyłka szła z Chin strasznie długo i zamiast płaszczyka dostałam bluzę dresową o kroju płaszczyka :-/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlatego ja wolę ciuchy kupować stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam podobnie znalazłam sobie świetną sukieneczkę na lato, ale niestety jest za krótka i mogę ją nosić jedynie jako bluzkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Również miałam problem z chińskimi ubraniami zamówionymi na Allegro. Zamówiłam dwie bluzki u sprzedawcy, na aukcji wymiary się zgadzały plus podpis "uniwersalny rozmiar", niestety kiedy doszły do mnie były rozmiaru mikro ;) jedną bluzkę udało mi się sprzedać koleżance, drugą zwróciłam. Ubrania na Allegro nadal kupuję, ale już nie u chińskich sprzedawców.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers