Moje małe zakupy PART 6 :)

Witajcie kochani! Długo już nie dodawałam takiego postu a więc najwyższa pora :) Zakupy zrobiłam w jednym z C.H. w Warszawie.  ...

Witajcie kochani!

Długo już nie dodawałam takiego postu a więc najwyższa pora :)

Zakupy zrobiłam w jednym z C.H. w Warszawie. 

Oto moje łupy :)


Jak zawsze zaczynam od ubrań :) 

Tutaj skorzystałam z promocyjnych ofert w Cropp i House : bluzka, szorty, koszula :)

Razem za wszystko : ok. 80 zł 

Normalnie zapłaciłabym ok. 150zł.

Zakupy w Golden Rose :


Lakier z najnowszej kolekcji Galaxy - złoty cena : 12,90
Lakier Carnival - 12,90
Lakier magnetyczny - 8,90 ( Kupiłam z czystej ciekawości, choć wiem, że to już wychodzi :) )

Oraz zakup z Home & You 


Urzekła mnie biała szkatułka na biżuterię z szarym wnętrzem :) 

Cena : 49zł

Była trochę za bardzo biała.. a student podczas sesji jest bardzo kreatywny i powstało to : 


Nie wiem jak Wam, ale mi się bardzo podoba :))

To tyle z zakupów.  
Teraz wy się pochwalcie czy nabyliście coś ciekawego w ostatnim czasie :)
____________________________________________

Przypominam także o moim rozdaniu z Prezentową Krainą  KLIK

Podobne posty

13 komentarze

  1. Ja ostatnio kupiłam tylko sandały w BOTI i rybaczki w Świecie udanych zakupów ;p Trochę bielizny i limitowany żel z Isany alpejska rozkosz ;p Nie wiem kiedy zacznę go używać, bo mam jeszcze 6 innych żeli ;p hah

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy widzę że udane:)))Ja na czerwcowe zakupy dopiero się wybieram:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka+lakier=cudeńko. Wyszło naprawdę fajnie.

    Blog dołączam do obserwowanych, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na zakupy dopiero wybiorę się pod koniec miesiąca, muszę kupić trochę rzeczy :-).
    Śliczne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ubrania i zainspirowałaś mnie do zrobienia takiej koszuli, muszę czegoś poszukać........

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa ta szkatułka, fajnie wyszło :) Koszula fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra kupiła sobie taką samą koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna szkatułka, ale dla mnie byłaby za mała :P :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak Ci się sprawdzą lakiery ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te lakiery :) Świetne zakupy, ciuszki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że zakupy bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers