Zakupki PART ( przestałam liczyć ) :D

Hej! Wczoraj trochę pobuszowałam po sklepach i kupiłam kilka drobiazgów. Pierwsze zakupy standardowo zrobiłam w Rossman :  ...

Hej!

Wczoraj trochę pobuszowałam po sklepach i kupiłam kilka drobiazgów.

Pierwsze zakupy standardowo zrobiłam w Rossman : 


Jak widać depilacja pełną parą :D

-Maszynki do golenia  cena : ok.10 zł
- Plastry do depilacji twarzy cena : 7zł  ( ja używam ich do brwi )
- Ciepły wosk w żelu od Veet  cena : 23 zł  i jest to cena " na do widzenia " także w Rossman może już go nie być. 

Kolejny zakup to kominek do wosków i olejków eterycznych. 


Bardzo mi się spodobał i musiałam kupić ;)  Cena : 16zł

A na koniec moje tramposzki : 


Zaraz będę się bawić ze sznurówkami ;))
Cena : 59zł

Co do wosku na ciepło to będzie moje pierwsze podejście. 
Jeśli się uda to będę pisać.

Wam ostatnio wpadło coś ciekawego do rąk ?
___________________________________________

 Proszę raz jeszcze : 

Wejdźcie : TU i poklikajcie :)

Dziękuję wszystkim, którzy już to zrobili. ;***
Możecie klikać w każdej wolnej chwili ;))

Podobne posty

14 komentarze

  1. właśnie dzisiaj napisałam post o moich kosmetycznych nowościach i jak tak patrzę to jest tego sporo ;) najbardziej chyba cieszę się z color tattoo, satynowej gumki i jedwabiu z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy udane :D
    trampki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Maszynki do golenia lubię, a tramposzki super! Bardzo mi się podobają!

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nowości :)
    ten kominek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę sobie jakieś białe trampki sprawić i najlepiej takie nie zawiązywane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy :) Sama muszę sobie kupić taki kominek o wosków :) A tramposzki świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. też niedawno kupiłam trampki:P w sumie to moje pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne trampki, a tych maszynek również używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy ! :) Ciekawa jestem kominka :D I wygody chodzenia w tego typu obuwiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest świetne! Uwielbiam takie posty zakupowe, moge nacieszyc oko :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers