- 30 % na cały asortyment z LOVE ME GREEN

Witajcie kochani! Love Me Green obchodzi swoje 1 urodziny i z tej okazji przygotowało niespodziankę.  -30% na cały asortyment. ...

Witajcie kochani!

Love Me Green obchodzi swoje 1 urodziny i z tej okazji przygotowało niespodziankę. 

-30% na cały asortyment.

Dokładnie  rok  temu,  15 kwietnia 2013, marka Love me Green rozpoczęła  dystrybucję kosmetyków w Polsce.
Z  okazji  tej rocznicy  oferujemy naszym klientkom specjalny rabat  30 % na cały asortyment w naszym sklepie internetowym.
Kod rabatowy :       LMG
Kod rabatowy należy wpisać podczas składania zamówienia . Klikamy na pytanie : Masz kod rabatowy ?
Po otwarciu się okienka , wpisujemy  kod,  czyli LMG.

Do wykorzystania do dnia 31 maj 2014 włącznie.
Zaproście również koleżanki do  skorzystania z naszej promocji urodzinowej !

Nie ma opcji, że nie skorzystam! :))

Kto robi promocyjne zakupy ze mną ? :)

Podobne posty

11 komentarze

  1. bardzo fajne kosmetyki mają
    szczególnie pianke do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. do końca maja, to może uda mi się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj za późno tu trafiłam , ale w maju na pewno wykorzystam bo te kosmetyki mnie kuszą już od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chciałam Cię poinformować że nominowałam Cię do Liebster Blog Award .
      Wiem że komentarze z linkami lądują w spamie ale zostawię, będzie wygodniej trafić w ten post z nominacja :)
      http://echantillons-tests.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html

      Usuń
  4. Ja raczej nie zrobię zakupów, ale kto wie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, ale nie skorzystam z tej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam przykre wspomnienia z LMG, więc nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny rabat, skorzystałabym ale moje zapasy nie powinny już rosnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers