Wyznania zakupoholiczki PART 4 + moja gratisowa torba!

Hej! Podzielę się z Wami jeszcze moim wczorajszym buszowaniem po galerii w Lublinie.  W sumie wiele nie kupiłam bo galeria mimo iż ...

Hej!

Podzielę się z Wami jeszcze moim wczorajszym buszowaniem po galerii w Lublinie. 

W sumie wiele nie kupiłam bo galeria mimo iż jest w tym mieście największą nie ma tylko sklepów co np. Złote czy Arkadia w Warszawie. 

A więc zaczynamy : 

W Reserved zakupiłam uroczy ( moim zdaniem) szlafrok : 

Cena : 119 zł

Cropp : 

Koszula w groszki z długim rękawem.

Cena :  49,90zł

H&M

Dwa biustonosze ( nie wiem czy powinnam je tu pokazywać bo Wy tego nie robicie, ale bieliznę nosimy wszyscy ;)) a jak zakupy to zakupy )  


 Cena każdego : 59,90 zł

Empik : 

Pudełko na skarby, które chcę ozdobić metodą decoupage ;)
I w sumie zacząć z tym swoją przygodę - kiedyś już zdobiłam kilka rzeczy serwetkami, ale teraz chcę w tym trochę dłużej posiedzieć.


Cena : 19,90 zł

I jeszcze taki mix : 


Coś słodkiego czyli Lindor - 17,90zł
Krem do rąk... ale to z Duaglas - 7,90zł
Serwetki do dekoracji pudełka - 7,99 zł
Foremka serduszko do jajek i naleśników - 12,90 zł

A taką fajną torebkę otrzymałam od bardzo miłych Pań : 


Torbę mógł otrzymać każdy kto posiadał paragon na kwotę 100zł. - Torby były rozdawane z okazji walentynek.
Jest filcowa i duża zapinana na rzepkę. 
Będzie na zakupy i na uczelnię :)

Czekam jeszcze na kolejne kosmetyczne zakupy z sieci.... i pudełko grudniowe z Shinybox - już moje 2, ale są tam świetne kosmetyki i do dziś do północy z okazji walentynek jest - 20% czyli pudełeczko za 39zł
A w nim możecie trafić na tonik z Organique , który recenzowałam na blogu ;)

Jeśli ktoś chce kupić jakieś pudełko z Shiny w promocyjnej cenie to link macie TUTAJ
A potem tylko wpisujecie kod promocyjny : WALENTYNKI

A Wam udało się upolować coś ciekawego ostatnio ? :)

Podobne posty

12 komentarze

  1. No no kosztowne zakupy! :D Ale za to udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wspaniałości:) Wszystko mi się podoba:) Co do bielizny, mi to nie przeszkadza, bo przecież każdy z nas ją nosi, ale gdzieś kiedyś czytałam że niektórym to szkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ostatnio właśnie troszkę na ciuchach poszalałam i kozaki kupiłam - twoje zakupy są świetne i torba całkiem niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy! A powiedz mi jakiej wielkości jest to pudełko z Empiku? Bardzo fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, a torba miły gratis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zakupy :) Ja w piątek kupiłam sobie pierwsze w życiu dresy i są ZAJEfajne! :) I do tego kujonki z różowymi dodatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula w groszki jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie świetne zakupy :) Koszula w groszki bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers