Moje małe zakupy PART 5

Hej! Dziś dotarła moja przesyłka z drobiazgami, które kupiłam w sieci. A są to : - Maska na oczy do spania. Cena : 13zł -...

Hej!

Dziś dotarła moja przesyłka z drobiazgami, które kupiłam w sieci.


A są to :

- Maska na oczy do spania. Cena : 13zł
- Pędzelek HAKURO do korektora: Cena :  26,50zł 
- Revlon 180 Sand Beige. Cena : 30 zł

Bez maski na oczy nie wyobrażam sobie spania.. tak samo jak bez stoperów do uszu. Muszę mieć ciemno i cicho by zasnąć.. ale tak to jest jak się mieszka przy krajowej drodze..;/
Jestem bardzo zadowolona z kolejnego pędzelka HAKURO :) Obiecałam sobie, że do końca roku powiększę kolekcję do 10 szt. 
I Revlon.. już trzeci. Ponieważ tamte były trochę za ciemne postanowiłam kupić jaśniejszy by je mieszać. I teraz jest idealnie. 

Wkrótce moja recenzja tego podkładu :)

A Wy używacie podobnych gadżetów do zasypiania jak ja ? ;D

Chyba poważnie muszę trochę ograniczyć wydatki bo już zaczyna trochę boleć jak patrzę na stan konta.. 

Podobne posty

14 komentarze

  1. musze sobie w końcu sprawić taką maskę !! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać recenzji podkładziku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam problemu ze spaniem :) może dlatego że w ciągu dnia wymeczą mnie moje 2 szkodniki i śpię jak zabita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie potrzebuję takich gadżetów do spania ;)
    ale Hakuro mi się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde od dawna myślę o tym podkładzie ale jakoś nie wiem czy go kupić serio ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam kiedyś o zakupie tego podkładu:) Mi takich gadżetów do spania nie potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja po całym dniu jestem tak zmęczona, że zasypiam w "locie" ;) pewnie nawet bym nie zdążyła założyć ani maski ani stoperów, bo już bym spała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. taką opaske kupilam kiedys na wage w ciucholandzie - ardzo ją lube choc rzadko ostatnio uzywam

    OdpowiedzUsuń
  9. Na studiach jak mieszkałam ze współlokatorkami to też używałam takiej opaski na oczy bo mi światło przeszkadzało jak szłam pierwsza spać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się taka maska :) Jak na filmie ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chyba u umiała spać w takiej masce. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to oczywiście zapasów mam jak dla armii - ale podkłady Revlon strasznie mnie intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo maskę do zasypiania również mam zamiar kupić, ale jak jestem w sklepie to oczywiście zapominam. Musiała bym chyba na nią wejść aby sobie przypomnieć :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers