CO JEST??!! Czyli Marta ciśnie po BingoSpa.... SZAMPON KOLAGENOWY

Witajcie! Dziś niestety kolejna zła opinia o produkcie z BingoSpa. Jestem trochę zszokowana... bo na wielu blogach czytałam wiele p...

Witajcie!

Dziś niestety kolejna zła opinia o produkcie z BingoSpa.

Jestem trochę zszokowana... bo na wielu blogach czytałam wiele pozytywnych opinii o produktach. 
I dlatego postanowiłam zrobić większe zakupy na ich stronie. 

Dziś przyszedł czas na opinię szamponu kolagenowego z olejkiem jojoba. 


Szampon kupiłam ponieważ byłam święcie przekonana o dobroczynnym działaniu kolagenu i olejku jojoba.

Moja opinia za chwilę a tym czasem, 
Skład : 


Jak widać konserwantów nie brakuje.... 
( Przepraszam za jakość zdjęć.)

A teraz MOJA OPINIA: 

W sumie to jestem wściekła! Po 3 użyciach na głowie totalne siano. Włosy są jak druty a rozdwojone końcówki rozjechały się jeszcze bardziej. Pierwszy raz coś tak "załatwiło" moje włosy. Przeczytałam też klika opinii w sieci i nie są lepsze. Na włosy nakładałam także maskę z olejem arganowym. Ale o niej innym razem.  Faktycznie fajnie odświeża włosy i może wolniej się przetłuszczają. Ale po co mi pachnąca, sypka, sucha strzecha na głowie ? !
Teraz naprawiam kondycję włosów odżywkami z Kerabond i olejem arganowym. 

Wiem, że opinia dość ostra, ale uwielbiam moje włosy bo są moim atutem. Dość gęste, grube i dłuuuugie. Także teraz mnie tylko szpecą i muszę je spinać.

Dodatkowo irytuje mnie ta miękka butelka z odkręcanym, metalowym korkiem. Za to też wielka krecha.

NIE POLECAM TEGO SPECYFIKU!!! 

A Wy mieliście jakieś przygody podobne do mich z tą firmą ? 
Czy tylko na mnie tak działają ich produkty ?

I żeby nie było, że wszystko mi się nie podoba.  Będą też pozytywne opinie ;)))



Podobne posty

13 komentarze

  1. Ja mialam ale tylko z probkami do testow i efektow brak. Hmm recenzja przynajmniej szczera!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z tego co dostawałam do testów byłam zadowolona, poza jednym szamponem, ale już nie pamiętam jakim

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę się trzymać od tego szamponu z daleka..

    OdpowiedzUsuń
  4. sprawa z bingo spa jest taka, że trzeba trafić w dobry kosmetyk.. niektóre mają świetne, a niektóre całkiem beznadziejne, niestety :( miałam robić zamówienie w związku z bonem na 50zł ale chyba spasuję...

    OdpowiedzUsuń
  5. przynajmniej wiem czego nie zamawiać..

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się nie spisał, siano na głowie to najgorsze co może być. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znam kosmetyków tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, fajnie że włosy wolniej się przetłuszczają, ale jakim kosztem :/ Będę się trzymać z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś ten szampon mnie nigdy nie kusił, znalazłam swój sprawdzony i nie zamierzam go zmieniać ;)
    szkoda, że ten tak podziałał na Twoje włoski.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mialam od nich zadnego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  11. To szkoda że się nie sprawdził - ja mam chęć na maskę drożdżową od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam kosmetyków tej firmy. dzięki za ostrzeżenie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers