Zakupy CD.. i przesyłki tygodnia ;)

Witajcie! Postanowiłam podsumować ten tydzień pod względem przesyłek :  Dotarły moje zakupy z sieci. Postanowiłam, że muszę kupić t...

Witajcie!

Postanowiłam podsumować ten tydzień pod względem przesyłek : 

Dotarły moje zakupy z sieci. Postanowiłam, że muszę kupić trochę ubrań na siłownie. 
I tak moją ofiarą padły ubrania z EVERLAST. 
Spodnie dresowe x2 i koszulka. 


Kolejny zakup w sieci to krem na dzień " Niszcz pryszcz" od Kosmetyki DLA - wkrótce recenzja ;)


Oraz olejek lawendowy od Casablanca, o którym pisałam wcześniej. 
Cieszę się, że będę go mogła przetestować :)


Dziś jeszcze zajrzałam do jubilera i kupiłam sobie kolczyki by kompletowały się z pierścionkiem, który bardzo lubię. 

Zdjęcie świadomie zrobione tak, by pierścionek się rozmył a kolczyki były widoczne. ;)


Niech mi ktoś przechowa pieniądze!!! ;)

Podobne posty

11 komentarze

  1. Zestaw biżuterii nie mój styl, ale i tak ładne. Co do olejka to jestem go ciekawa, ja osobiście dostałam olejek różany. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam recenzję Niszcz Pryszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu biżuteria jest totalnie w moim guście. Jeśli chodzi o świecidełka to styl vintage jest mi szalenie bliski, piękne to masz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers