Wyznania zakupoholiczki part 3.

Hej!  Dziś pochwalę się moimi ostatnimi zakupami w sieci.  Nieee... nie jestem z siebie dumna. W tym mies. wydałam ' jedynie...

Hej! 

Dziś pochwalę się moimi ostatnimi zakupami w sieci. 

Nieee... nie jestem z siebie dumna. W tym mies. wydałam ' jedynie' ok. 500 zł na ZAKUPY KOSMETYCZNE!!! 
Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać..Ani czy dla Was to dużo lub mało... bo może znajdzie się kilka os. która wydaje więcej..

Ale jak nie kupić takich wspaniałości... a teraz na co poszło moje 100 zł...


1)  Baza pod cienie INGRID - 13zł
2) Pędzel HAKURO H506 do podkładu - 26 zł  ( NARESZCIE JEST MÓJ <3 )
3) Podkład REVLON do cery tłustej i mieszanej 220Natural - 30 zł
4) Podkład REVLON do cery suchej i mieszanej 180Sand - 30zł 
5) Korektor REVLON 01Light - 25zł

Zapewne macie ochotę zapytać po co mi dwa różne podkłady.. otóż zimą używam kosmetyków do cery suchej jednak przyjaciółka zapewniła mnie, że ten do cery tłustej będzie lepszy. 
I nie mogłam zdecydować się na odcień więc kupiłam 2.. :)  

Długo czaiłam się na pędzel do podkładu od HAKURO i już go mam !


Średnica włosia to 2,8 cm. wg mnie idealna. 

I jeszcze rzut na podkłady : 



Ostatnio miałam postanowienie noworoczne, że na kosmetyki wydam max. 50 zł w miesiącu.. ta....

Aha.. wczoraj też dotarło do mnie grudniowe pudełko shiny - nie zamówiłam o czasie bo miałam problemy z bankiem. 

Chcecie żebym je tu wrzuciła ? ;>  Wiem, że już sporo po czasie, ale jeśli ktoś jest ciekawy co było w środku to niech pisze- da się zrobić ;)

Jak ja mam zacząć oszczędzać ? ;(  Niech mi ktoś podpowie.. bo ja już tego nie kontroluję. A potem podliczam stan konta i zonk... 

Ile Wy miesięcznie wydajecie na kosmetyki ? 

Podobne posty

27 komentarze

  1. Mnie też jakoś nigdy nie wychodzi przeżycie za 50zł, ale cóż, raz się żyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy, sama nie wiem ile wydaję na kosmetyki, czasami więcej czasami mniej, głównie płaci mama. :) Ale chyba zacznę liczyć ile wydaje, przynajmniej będę zorientowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę się nie chwalić ile wydaję :( Wstyd się przyznać, ale za to jestem szczęśliwa!!!

    Kasieńka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ile wydaję na kosmetyczne zakupy? za dużo! postawiłam sobie zakaz kupowania pewnych grup produktów i na razie staram się dzielnie trzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy bardzo fajne ;) Od czasu do czasu trzeba sobie pozwolić na małe szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle się zastanawiam nad tym podkładem ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko mi powiedzieć ile miesięcznie wydaję na kosmetyki, bo nie mam tak, ze idę do drogerii z listą i zostawiam dam od razu połowę portfela- kupuję kosmetyki na raty- portfel aż tak nie cierpi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wydaje bardzo mało na zakupy kosmetyczne, ale uwierz mi gdyby tylko byłoby mnie stać to nie miałabym żadnych wyrzutów :D
    Pędzelek super, też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się czaję na ten pędzel :) ja to różne kwoty wydaję na kosmetyki, zależy od miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zależy od miesiąca ile wydaję:) Pędzle Hakuro też ostatnio kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie cierpię takich postów! tak uwielbiam kolorówkę, że nie potrafię na nią patrzeć hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wydaję za dużo, ostatnio zauważyłam, że robią mi się niezłe zapasy (po co?!) ale nie mogę się opanować żeby nie wziąć czegoś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam chęć na podkład Revlon ale póki co zużyję moje mega zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym sobie pozwolić na takie zakupy :D chociaż.. zaraz zaraz.. zrobiłam zamówienie w Glazel na 100 zł i jeszcze w rossmanie poszło mi z 70 zł więc w sumie to chyba mogłam sobie pozwolić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo wydałaś :O Ja staram się max 50 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mozna powiedzieć, że plan noworoczny został spełniony- doszło tylko jeszcze jedno zero do 50, a że zera się nie liczy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym nie wzięła sobie tego za bardzo do serca przy następnych zakupach :D:D

      Usuń
  17. z chęcią przetestowałabym te podkłady :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers