DARMOWE próbki perfum w SEPHORA

Hej! Ostatnio na zakupach w perfumerii SEPHORA podczas dokonywania płatności Pani w kasie zapytała czy spodobał mi się jakiś zapach. Od...

Hej!

Ostatnio na zakupach w perfumerii SEPHORA podczas dokonywania płatności Pani w kasie zapytała czy spodobał mi się jakiś zapach. Odpowiedziałam, że tak Pani powiedziała, że jeśli chcę to mogę go przynieść a ona przygotuje mi próbkę. 

Oczywiście poszłam po flakon z perfumami CHLOE i wróciłam do kasy.

Pani wyciągnęła fiolkę i napełniła ją zapachem. 
ok. 1,5 ml.



Często robię tam zakupy i przeważnie dostawałam próbki, ale nie zawsze były one trafione. 
Jak dla mnie świetna akacja, która działa w całej Polsce. I fajnie, że mogę wybrać zapach i użyć go kilka razy, oswoić się z nim, ew. kupić i być zadowolona a nie działać pod wpływem chwili w drogerii.

Także POLECAM!! ;)

Podobne posty

15 komentarze

  1. Uwielbiam Chloe! Myślę, że wybrałaś świetnie! Podoba mi się ta akcja, z chęcią sprawdzę jakiś nowy słodki zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają i chyba w lutym zakupię ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tymi próbkami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak troszkę chce mi się śmiać, że kazała Ci go przynieść :D powinna iść z Tobą albo coś w tym stylu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasy były tylko otwarte 2.. a kolejka spora więc nie dziwię się, ze nie poszła. I przy kasach maja ten cały sprzęt czyli fiolki, naklejki do opisywania. Mi tam to nie przeszkadza;)

      Usuń
  4. Chyba od dawna w Sephorze robią próbki wybranych zapachów (w moich okolicach od kilku lat na pewno). Wystarczy poprosić przy kasie o zmianę "dodanych" próbek na wybrane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to tak jest od kiedy pamiętam - i wcale nie trzeba prosić o zamianę żadnych próbek - prosisz grzecznie o próbkę interesującego cię zapachu i już :)

      Usuń
  5. O świetnie info. Dobrze, ze się nim dzielisz, myślę, że też skorzystam z takiej akcji dzięki Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jeszcze nigdy czegoś takiego nie zaproponowano :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O zazdroszczę :D

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.

Google+ Followers